Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: plugin request  (Read 12758 times)

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
plugin request
« on: 28 January 2011, 10:36:52 »
Is er een mogelijkheid om een plugin te ontwikkelen die een soort van ignore lijst bij houd? Zodat je mensen die je mateloos irriteren gewoon op een ignore lijst kunt zetten zodat je hun tekst niet meer ziet ?
Ik heb lang en breed lopen zoeken op mc.net maar ik kan helaas niks vinden.
Is er hier misschien iemand die weet of dit mogelijk is en of er misschien al zo'n plugin bestaat ?

FlutterShy

  • Admin
  • Volwaardig lid
  • *****
  • Posts: 194
  • Brony
    • View Profile
Re: plugin request
« Reply #1 on: 4 February 2011, 23:51:43 »
Dat zal dan vooral met een serverside mod moeten zijn gazeebo, en zoiets is vrij "invasive" imo.

Het is niet moeilijk om zoiets te maken (is heel gemakkelijk zelfs), de vraag is alleen waarom zouden we zoiets doen :x.

Maddox

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 726
  • Meester der Swagger
    • View Profile
Re: plugin request
« Reply #2 on: 6 March 2011, 22:11:09 »
Dat zal dan vooral met een serverside mod moeten zijn gazeebo, en zoiets is vrij "invasive" imo.

Het is niet moeilijk om zoiets te maken (is heel gemakkelijk zelfs), de vraag is alleen waarom zouden we zoiets doen :x.

Dit zouden we kunnen doen omdat sommige mensen zich zo erg irriteren aan anderen, dat je hun berichten gewoon niet wil lezen. Ik denk dat iedereen wel zo een lid kent, en zoiets zou dan wel fijn zijn. Zeker als iemand weer zo een nutteloze discussie start zou dit fijn zijn.

Sorry dat ik zo erg bump

WouterH

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 509
    • View Profile
Re: plugin request
« Reply #3 on: 7 March 2011, 00:53:19 »
Als je dit zo heel graag wilt.... En ik zou zelf niet inzien waarom... Dan kun je spelers wel negeren met de improved chat mod. Hier is hoe:
Code: [Select]
~ignore <spelerNaamVervang dus spelerNaam met de naam van diegene die je wilt negeren. Er is wel 1 nadeel: met de huidige versie van minecraft kun je ignore's nog niet verwijderen. Dit moet je handmatig doen op de volgende manier:
Code: [Select]
Ga naar je .minecraft map in appdata
Open de map mods en dan de map wd1966
Open het ImprovedChat.xml bestand
Verwijder de <ignore>blablabla</ignore> stukken uit dit bestand. LET OP! Je moet ook de <ignore> en </ignore> tags verwijderen anders zie je helemaal niks meer.

Improved chat mod topic met uitleg en download link: http://www.tweakcraft.net/forum/index.php?topic=246.0

Forum » Tweakcraft » Support » plugin request