Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: EK PVP  (Read 40173 times)

Panorama

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 400
  • It's not real life!
    • View Profile
Re: EK PVP
« Reply #45 on: 17 June 2012, 12:36:12 »
Hier is de uitleg van Stand your Ground.

Defend the house / Stand your ground

Doel:

Er zijn 2 teams: blauw en rood.
Het doel van team Blauw is dat ze het huis een bepaalde tijd verdedigen.
Het doel van team Rood is het huis veroveren voordat team blauw het huis een bepaalde tijd heeft verdedigt .

Verdedigt team blauw het huis een bepaalde tijd krijgt team blauw 1 punt.
Verovert team Rood het huis dan krijgt team rood 1 punt.
In totaal kan een team 3 punten halen. Als het 3-3 staat wordt er een beslissende match gespeeld.

Aantal Spelers:
Elk team heeft 4 spelers. De spelers kunnen kiezen uit een warrior uitrusting of een ranger uitrusting. Elke speler krijgt 20 bottles of enchanting waarmee ze hun boog of zwaard of armor mee kunnen enchanten. Er staat een enchanting table in de spawn van je team.

Moeilijkheidsgraad:

De arena zal lastig worden voor beide teams. Rood heeft het lastig want team blauw zit in het huis verstopt. En team blauw heeft het lastig omdat er voor team rood allemaal manieren zijn om naar het huis te sluipen of ondergronds te gaan.

Algemene info:

Er zijn ook nog kisten verstopt in de arena waar spul in kan  zitten. Je mag geen blocks kapot maken of plaatsen.

Als je dood gaat spawn je weer in je team spawn. Als bijv. Team blauw 4 spelers heeft en team rood maar 1, dan worden de andere spelers van team rood weer vrijgelaten. We willen het natuurlijk wel eerlijk houden. Als er van beide teams 2 spelers zijn worden er geen andere spelers vrij gelaten omdat 2 tegen 2 nog steeds eerlijk is.
Panini~

Freaker5005

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 396
    • View Profile
    • Pixelarts en stuff
Re: EK PVP
« Reply #46 on: 18 June 2012, 01:05:40 »
Block Controle

Speelstijl: Het doel is om alle 3 de hendels in de game van jou kleur om te zetten.
1. is voor de poort aan jou kant die naar 3. leid
2. is voor een parkoer naar de overkant die ook naar 3. leid maar dan van de tegenstander of te wel jou eigen kleur.
3. is voor het uitzetten van het water in het kanon van de tegenstander. tevens heb je hier een sniper  plek als 1. nog niet open is of weer dicht is gedaan.

Aantal spelers: 7 die kun kleur moeten dragen voor geel is dat goud en voor blauw is dat chain. aangezien deze 2 ongeveer het zelfde zijn.
Daar naast krijg je een zwaard, boog, pijlen en een aantal potions wees hier wel slim mee anders word je in ene gedood en heb je in je begin kist geen potions meer.
Moeilijkheidsgraad: Spelers moeten voor de game begint hun spawn kunnen zetten en kunnen zodra de hekjes omhoog gaan het veld betreden. beide teams hebben 2 volle kisten met tnt zo dat ze op het veld tussen hun basis in kunnen schieten. tnt cannons worden met 2 knoppen geactiveerd 1 aan de voor kant en 1 aan de zijkant. zodra 1 team het voor elkaar krijgt om alle 3 de hendels van hun kleur over te halen dan komt aan hun kant Win te staan en is het spel voor bij.

Ik ben dr nog niet helemaal klaar mee moet nog een check dr in zetten zodat niet allebij de teams kunnen winnen :P veder werkt alles =D
« Last Edit: 18 June 2012, 01:13:01 by Freaker5005 »
I dig, you dig, we dig. Its not a beautiful poem, but it's very deep.

vistu

  • Admin
  • Volwaardig lid
  • *****
  • Posts: 202
    • View Profile
Re: EK PVP
« Reply #47 on: 19 June 2012, 09:25:35 »
Erg leuk om te lezen. Graag zou ik iedereen die nog een arena wilt laten meedingen naar de PVP contest willen oproepen om dat voor het einde van deze week in orde te maken en hier te posten. Ik hoop dan dit weekend de eerste speelschema's te kunnen gaan maken.

Spanko

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 34
    • View Profile
Re: EK PVP
« Reply #48 on: 19 June 2012, 11:08:47 »
Gereserveerd voor Post over Capture the block?

~Smallworld needs to be fixed so i can fix this.

Rhan21

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 875
    • View Profile
Re: EK PVP
« Reply #49 on: 19 June 2012, 18:00:50 »
Gaat smallworld voor vrijdag wel weer open dan? Aangezien er veel arena's nog helemaal niet af zijn.

windwarrior

  • Poweruser
  • Senior
  • ****
  • Posts: 303
    • View Profile
Re: EK PVP
« Reply #50 on: 19 June 2012, 18:02:13 »
Dat is inderdaad wel de bedoeling, ik zal er vanavond/zo even achteraan vangen.
(An unmatched left parenthesis creates an unresolved tension that will stay with you all day. - xckd.com/859

Spanko

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 34
    • View Profile
Re: EK PVP
« Reply #51 on: 19 June 2012, 23:53:55 »
Is wel zo handig ja.

bazkara

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 256
    • View Profile
Re: EK PVP
« Reply #52 on: 20 June 2012, 00:04:11 »
is het nog gelukt wind?

vistu

  • Admin
  • Volwaardig lid
  • *****
  • Posts: 202
    • View Profile
Re: EK PVP
« Reply #53 on: 21 June 2012, 09:25:49 »
Smallworld is gewoon weer open, mocht er echt onoverkomelijke vertraging zijn opgelopen geef dat dan nu aan, dan verzetten we de deadline naar maandagavond 23:59?

Suiker

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 344
  • :^)
    • View Profile
Re: EK PVP
« Reply #54 on: 24 June 2012, 18:55:46 »
Zoals ik al eerder aangaf mogen jullie mijn arena ook gebruiken. Ik zal even wat meer informatie geven.

Speelstijl: Je kunt het beste spelen in twee teams. De arena lijkt me het meest geschikt voor 'steel die KOEBOL' zoals ik het zelf maar noem. :+ Er zijn namelijk twee kleine ruimtes in het midden van het veld waar een kist staat. De ruimtes zijn bij start van het spel afgesloten en kunnen aan de kant van het vijandelijke team worden geopend. Eerst zal men een trap moeten opklimmen (die redelijk gevaarlijk is door de lava) en boven een switch over halen. Dan kan de speler onder de grond een put met lava oversteken en aan de andere kant van de put naar de bovenste verdieping klimmen en daar de tweede switch over halen. Deze tweede switch staat in contact met de deur! Nu kan jouw team het blokje oppakken en als jouw team als eerste is heb je gewonnen!

Aantal spelers: Ik denk dat je het best kunt spelen met groepjes van ongeveer vijf.

Moeilijkheidsgraad: Door de lava onder de trap en een trollende piston word het de speler een stukje moeilijker gemaakt zijn einddoel te bereiken!

Alstublieft, :)

vistu

  • Admin
  • Volwaardig lid
  • *****
  • Posts: 202
    • View Profile
Re: EK PVP
« Reply #55 on: 25 June 2012, 11:46:42 »
Een hoop voorstellen, ik heb zo tentamen maar ik zal proberen vanavond of morgen met een concreet voorstel/speelschema te kunnen komen.

Milenco

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 1488
    • View Profile
Re: EK PVP
« Reply #56 on: 15 July 2012, 16:10:15 »
Na intern overleg heb ik smallworld access weer weggehaald: Er stonden weinig contest-gerelateerd spul en vooral veel persoonlijke test-opstellingen. Hiervoor was deze wereld niet bedoelt!

Op het moment dat er een concreet plan is kan smallworld weer open worden gezet en kan het alleen worden gebruikt voor contest-gerelateerd materiaal. Indien er dan alsnog testopstellingen e.d. worden gemaakt zal hier worden tegen opgetreden.

wave535

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 566
    • View Profile
Re: EK PVP
« Reply #57 on: 23 October 2012, 17:41:02 »
*schopje*

ik vond dit een leuk idee, en vroeg me een beetje af of vistu nog plannen had of iets...? want zou zonde zijn om het idee zo te laten vallen eig? of ben ik de enige?

Freaker5005

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 396
    • View Profile
    • Pixelarts en stuff
Re: EK PVP
« Reply #58 on: 24 October 2012, 17:10:54 »
zo ver ik weet moet een admin deze events hosten en zolang er geen admin is die dat wil/kan doen zul je moeten wachten tot er wel een is of dat we besluiten dat mensen ze zelf mogen hosten en wij alleen toekijken ;)
I dig, you dig, we dig. Its not a beautiful poem, but it's very deep.

Rhan21

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 875
    • View Profile
Re: EK PVP
« Reply #59 on: 25 October 2012, 20:14:00 »
Wat een lulkoek, spelers hebben altijd al zelf contests mogen organiseren.

Forum » Tweakcraft » Algemeen » EK PVP