Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Air City ''weet nog geen andere naam''  (Read 36651 times)

Bouncer

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 141
    • View Profile
Re: Air City ''weet nog geen andere naam''
« Reply #15 on: 1 March 2011, 14:40:52 »
hoe zouden jullie het vinden als ik support van admins vraag met de enige tooltjes zoals world edit die ze met zich mee brengen.

Absoluut tegen. Waar trek je dan de grens tussen wel of niet WE gebruiken voor een stad. Als het project te groot is moet je het kleiner maken of meer mensen regelen, en niet vals spelen.

Xerox99

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 16
    • View Profile
Re: Air City ''weet nog geen andere naam''
« Reply #16 on: 1 March 2011, 15:33:35 »
de meeste plot projecten zijn met world edit gemaakt zoals plotcity en aangezien ik al meerdere keren heb gevraagd of mensen willen helpen maar 5 minuten naa dat mensen naar mij toe zijn ge tpd is er niemand meer te bekennen en sta ik er alleen voor. jelmar komt nog wel eens langs om te helpen maar heb echt meer hulp nodig. en ik ben niet zon geweldige leider als het gaat om de drive erin te houden en taken uit te delen. ik heb liever dat ieder zijn idee uitvoert zodat ieder plekje van het eiland zijn eigen touch heeft. ik vind wel dat als players op dat eiland willen wonen dat ik dan toch wel wat hulp wil hebben anders sta ik het dadelijk helemaal alleen te doen.

en met herhaling dit is een plot project he dus niet van eey geen zin om te bouwen dus dan maar world edit. moet moeite in zitten dat klopt maar world edit kan bijv stijgers maken waar we op kunnen staan om de cone onder het eiland te maken. dus die steigers moetten ook weer weg dus geen parts aan of op het eiland wat ook maar met world edit gemaakt is.

Bouncer

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 141
    • View Profile
Re: Air City ''weet nog geen andere naam''
« Reply #17 on: 1 March 2011, 16:38:28 »
Ik wil best wat helpen, het idee lijkt me leuk. Maar er is geen enkele plattegrond of wat dan ook in dit topic te vinden. Als hier duidelijk staat wat de voortgang is en wat mensen kunnen doen als ze willen helpen schiet je denk ik al een heel stuk op met de voortgang van je project.

1MysteryMan1

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 24
    • View Profile
Re: Air City ''weet nog geen andere naam''
« Reply #18 on: 2 March 2011, 17:30:50 »
Ik wil best wat helpen, het idee lijkt me leuk. Maar er is geen enkele plattegrond of wat dan ook in dit topic te vinden. Als hier duidelijk staat wat de voortgang is en wat mensen kunnen doen als ze willen helpen schiet je denk ik al een heel stuk op met de voortgang van je project.
Ik wil ook best meehelpen maar hoe kom ik boven?

Xerox99

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 16
    • View Profile
Re: Air City ''weet nog geen andere naam''
« Reply #19 on: 3 March 2011, 13:34:54 »
dan help ik je wel ff boven misteryman of als ik er niet ben vraag je een admin  :)

1MysteryMan1

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 24
    • View Profile
Re: Air City ''weet nog geen andere naam''
« Reply #20 on: 3 March 2011, 14:11:23 »
dan help ik je wel ff boven misteryman of als ik er niet ben vraag je een admin  :)
Ik ben ondertussen boven, maar ik heb nog geen bouwrechten. Ben jij vrijdagavond toevallig online? Dan kan je me ook gelijk vertellen wat er nog moet gebeuren. ;)

Michaeldepaikel

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 3
    • View Profile
Re: Air City ''weet nog geen andere naam''
« Reply #21 on: 5 March 2011, 19:29:11 »
Lijkt mij ook wel leuk om te helpen waar is het precies?

1MysteryMan1

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 24
    • View Profile
Re: Air City ''weet nog geen andere naam''
« Reply #22 on: 5 March 2011, 20:58:34 »
Lijkt mij ook wel leuk om te helpen waar is het precies?
In de noordoostelijke hoek van de map. (Je kan het beste de flat map nemen om dit te bepalen.)

EDIT (06-03-2011 17:17):
Ik was op de server van reddit vanmorgen daar hebben ze ook wat floating islands. Dus ter inspiratie hier wat screenshots
« Last Edit: 6 March 2011, 17:17:38 by 1MysteryMan1 »

Xerox99

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 16
    • View Profile
Re: Air City ''weet nog geen andere naam''
« Reply #23 on: 22 March 2011, 03:34:58 »
ok 5 eilanden liggen nu. ik ben er een cone ''kluit aarde'' onder aan het maken om ze hun detail te geven en enige functie voor huizen om een kelder erin te bouwen.

uiteraard is dit een redelijk irrietante klus waarbij ik hulp kan gebruiken. ik bouw op het momment trapsgewijs naar beneden iedere keer 1 laag naar binnen. later word er detail aan gebracht om het natuurlijk te laten lijken. als iemand een leuk idee heeft laat het horen.


sorry voor de enige tiepfouten  ;D

Xerox99

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 16
    • View Profile
Re: Air City ''weet nog geen andere naam''
« Reply #24 on: 5 April 2011, 03:51:09 »
ja sorry dat ik de laatste tijd niet online ben. nogal druk bezig met auto rijbewijs halen.

maar bovendien heb ik mijn hond in moetten laten slapen vanwege een uit de hand lopende tumor.
de meeste pijn is haar bespaard. ze was bijna 13 jaar bij me.

sorry voor de enige tiepfouten.....alweer

Xerox99

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 16
    • View Profile
Re: Air City ''weet nog geen andere naam''
« Reply #25 on: 19 April 2011, 02:06:41 »
ik zit te denken om de eilanden niet compleet dicht te maken aangezien hun omvang moet ik de grond eronder mollesteren. ik stel nu voor om de infrastructuur te maken.

uiteraard zijn ideen altijd welkom.

ik ben op het momment erg druk met rijbewijs en het regellen van mijn opleidingen.
en ook nog eens een lading plaatjes te photoshoppen voor een host die maar om de week zijn website blijft verranderen omdat hij niet kan kiezen van thema.

het project ligt dus weer tijdje stil. maar ik zal proberen een plattegrond te maken voor de indeling van de infrastructuur.

vast wel weer tiepfouten :P
« Last Edit: 13 May 2011, 05:51:05 by Xerox99 »

Xerox99

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 16
    • View Profile
Re: Air City ''weet nog geen andere naam''
« Reply #26 on: 2 June 2011, 12:59:07 »
ok ik heb inmiddels een aantal screenshots genomen van de flatmap van de eilanden. ik ben alleen ontzettend slecht om iets op schaal te maken, dus ik zou daar best wat hulp bij kunnen gebruiken.
ook bij het markeren in MC op de eilanden van de plots

tiepfouten 4 life :P

1:


2:


3:

Xerox99

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 16
    • View Profile
Re: Air City ''weet nog geen andere naam''
« Reply #27 on: 18 July 2011, 11:37:33 »
Ik heb besloten dat het eiland open is om op te bouwen.

alleen moet er nog een naam komen voor dit project.
iemand leuke ideen?

Gh0stT4il

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 144
    • View Profile
Re: Air City ''weet nog geen andere naam''
« Reply #28 on: 18 July 2011, 13:36:44 »
Midgard misschien?
(check Noorse mythologie voor betekenis en oorsprong... if you want)
Put the cookie down... NOW!

Sedative Svardskampe

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 260
    • View Profile
Re: Air City ''weet nog geen andere naam''
« Reply #29 on: 18 July 2011, 21:17:47 »
Ik ben nog vierkantjes aan het afzetten van 21x19 blocks voor plots :P Niet zo voorbarig zijn Xerox

Forum » Tweakcraft » Projecten » Air City ''weet nog geen andere naam''