Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Custom Recipes  (Read 83509 times)

vLoon

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 33
    • View Profile
Re: Custom Recipes
« Reply #30 on: 29 August 2012, 21:53:36 »
Ik ben niet pro eigenlijk, tenzij het recept giga duur wordt.
Iedereen tp'd nu toch al in de ronte om ergens te komen. Ik zie in ender pearls niet zo veel schade..

EDIT:
Alleen zal iedereen ook met lopen ender pearls gaan gebruiken, ik weet niet of dat is wat we willen.

wave535

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 566
    • View Profile
Re: Custom Recipes
« Reply #31 on: 30 August 2012, 07:21:54 »
mja mij lijkt  het wel handig, want ik gebruik ze vaak in citadel om wat rond te kijken van boven ed, en anders krijgen jelmar don en gravi een tpspam:p

Hsheepypx

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 508
  • S is for Sheep
    • View Profile
Re: Custom Recipes
« Reply #32 on: 30 August 2012, 08:17:46 »
je hebt ze ook nodig voor ender chest

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Custom Recipes
« Reply #33 on: 30 August 2012, 09:58:41 »
Ik ben niet pro eigenlijk, tenzij het recept giga duur wordt.

Ben ik het absoluut mee eens. Naar mijn mening mogen er best wel wat items blijven die een beetje "zeldzaam" zijn in plaats van alles maar zo makkelijk mogelijk te maken.

je hebt ze ook nodig voor ender chest

Hoeveel kisten wil je maken? 1 op elke home? Gemiddeld zijn er 15 homes per persoon dus dan heb je aan 15 pearls genoeg en dat is makkelijk genoeg te farmen in mobdrop.


mja mij lijkt  het wel handig, want ik gebruik ze vaak in citadel om wat rond te kijken van boven ed, en anders krijgen jelmar don en gravi een tpspam:p

Is het nodig om iets extreem farmable te maken om "wat rond te kijken"?



Loev

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 183
    • View Profile
Re: Custom Recipes
« Reply #34 on: 30 August 2012, 12:44:23 »
Dan blijft roundstone staan. Ik heb Maddox of Don gevraagd of het iets goedkoper kan. Antwoord was toen dat het expres zo duur is gemaakt.

wave535

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 566
    • View Profile
Re: Custom Recipes
« Reply #35 on: 30 August 2012, 16:58:20 »
Ik ben niet pro eigenlijk, tenzij het recept giga duur wordt.

Ben ik het absoluut mee eens. Naar mijn mening mogen er best wel wat items blijven die een beetje "zeldzaam" zijn in plaats van alles maar zo makkelijk mogelijk te maken.

je hebt ze ook nodig voor ender chest

Hoeveel kisten wil je maken? 1 op elke home? Gemiddeld zijn er 15 homes per persoon dus dan heb je aan 15 pearls genoeg en dat is makkelijk genoeg te farmen in mobdrop.


mja mij lijkt  het wel handig, want ik gebruik ze vaak in citadel om wat rond te kijken van boven ed, en anders krijgen jelmar don en gravi een tpspam:p

Is het nodig om iets extreem farmable te maken om "wat rond te kijken"?




gaz, ik noem ff een voorbeeld, natuurlijk gaat het me niet alleen om (zoals je zo mooi gequote hebt) "wat rond te kijken", maar ook voor mensen die grotere dingen bouwen (steigers is echt irritant) enz enz.....  en btw, dat 15 homes per persoon, ten eerste kan je wel 1 home hebben bij een project, maar als je dan aan de andere kant bezig bent is zo'n chest wel zo handig, en ik denk dat de meeste users die echt regelmatig spelen wel wat meer homes hebben en anders wel op meer plekken actief zijn.

Arnold

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 495
  • I fap you
    • View Profile
Re: Custom Recipes
« Reply #36 on: 30 August 2012, 18:36:31 »
Ik ben niet pro eigenlijk, tenzij het recept giga duur wordt.

Ben ik het absoluut mee eens. Naar mijn mening mogen er best wel wat items blijven die een beetje "zeldzaam" zijn in plaats van alles maar zo makkelijk mogelijk te maken.

je hebt ze ook nodig voor ender chest

Hoeveel kisten wil je maken? 1 op elke home? Gemiddeld zijn er 15 homes per persoon dus dan heb je aan 15 pearls genoeg en dat is makkelijk genoeg te farmen in mobdrop.


mja mij lijkt  het wel handig, want ik gebruik ze vaak in citadel om wat rond te kijken van boven ed, en anders krijgen jelmar don en gravi een tpspam:p

Is het nodig om iets extreem farmable te maken om "wat rond te kijken"?
Zegt mr. Quickport himself :+
Hi

Milenco

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 1488
    • View Profile
Re: Custom Recipes
« Reply #37 on: 1 September 2012, 16:19:17 »
We hebben een custom recipe voor Enderpearls toegevoegd! (Zie de startpost). Je kan ze maken met 8x Spider Eye en 1x Potion of Slowness (1:30). We hebben hiervoor gekozen omdat we ze niet te goedkoop willen maken, maar ook niet onbruikbaar. We hopen hiermee een goede compromis te hebben bedacht.

Daarnaast is het vanaf nu mogelijk om zogenaamde 'all-side-logs' te gebruiken. Deze kunnen we helaas niet aanbieden m.b.v. een custom-recipe, maar je kan ze maken met behulp van een 'wooden hoe'. Door hiermee rechts te klikken kan je de oriëntatie (damage value) veranderen!

wave535

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 566
    • View Profile
Re: Custom Recipes
« Reply #38 on: 1 September 2012, 16:22:54 »
We hebben een custom recipe voor Enderpearls toegevoegd! (Zie de startpost). Je kan ze maken met 8x Spider Eye en 1x Potion of Slowness (1:30). We hebben hiervoor gekozen omdat we ze niet te goedkoop willen maken, maar ook niet onbruikbaar. We hopen hiermee een goede compromis te hebben bedacht.

Daarnaast is het vanaf nu mogelijk om zogenaamde 'all-side-logs' te gebruiken. Deze kunnen we helaas niet aanbieden m.b.v. een custom-recipe, maar je kan ze maken met behulp van een 'wooden hoe'. Door hiermee rechts te klikken kan je de oriëntatie (damage value) veranderen!

vind ik leuk *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Hsheepypx

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 508
  • S is for Sheep
    • View Profile
Re: Custom Recipes
« Reply #39 on: 1 September 2012, 20:14:07 »
Kan die wooden hoe ook red mushroom blockjes doen? toevoegen?

Arnold

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 495
  • I fap you
    • View Profile
Re: Custom Recipes
« Reply #40 on: 1 September 2012, 21:34:06 »
We hebben een custom recipe voor Enderpearls toegevoegd! (Zie de startpost). Je kan ze maken met 8x Spider Eye en 1x Potion of Slowness (1:30). We hebben hiervoor gekozen omdat we ze niet te goedkoop willen maken, maar ook niet onbruikbaar. We hopen hiermee een goede compromis te hebben bedacht.

Daarnaast is het vanaf nu mogelijk om zogenaamde 'all-side-logs' te gebruiken. Deze kunnen we helaas niet aanbieden m.b.v. een custom-recipe, maar je kan ze maken met behulp van een 'wooden hoe'. Door hiermee rechts te klikken kan je de oriëntatie (damage value) veranderen!
Hartstikke mooi! :D
Hi

wave535

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 566
    • View Profile
Re: Custom Recipes
« Reply #41 on: 3 November 2012, 11:46:34 »
ik heb weer een nieuw custom recipe idee bedacht *D: netherstars?

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Custom Recipes
« Reply #42 on: 3 November 2012, 12:25:33 »
Er werd gisteren gezegd dat netherstars / wither heads waarschijnlijk geen custom recipe krijgen omdat ze op het moment gewoon normaal te verkrijgen zijn.
De droprate is erg laag maar dat lijkt vooralsnog intentioneel te zijn.

wave535

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 566
    • View Profile
Re: Custom Recipes
« Reply #43 on: 3 November 2012, 13:20:30 »
Er werd gisteren gezegd dat netherstars / wither heads waarschijnlijk geen custom recipe krijgen omdat ze op het moment gewoon normaal te verkrijgen zijn.
De droprate is erg laag maar dat lijkt vooralsnog intentioneel te zijn.

erm de meeste custom recipes zijn er toch juist omdat de stoffen vrij weinig voorkomen of ligt dat dan weer aan mij?

Freaker5005

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 396
    • View Profile
    • Pixelarts en stuff
Re: Custom Recipes
« Reply #44 on: 3 November 2012, 14:03:39 »
Er werd gisteren gezegd dat netherstars / wither heads waarschijnlijk geen custom recipe krijgen omdat ze op het moment gewoon normaal te verkrijgen zijn.
De droprate is erg laag maar dat lijkt vooralsnog intentioneel te zijn.

erm de meeste custom recipes zijn er toch juist omdat de stoffen vrij weinig voorkomen of ligt dat dan weer aan mij?
jah netherbrick en glowstone en ferns/deadbush en ook enderpeals maar veder nope ik zie er geen dia tussen staan en dat is ook een blok waar je goed naar moet zoeken.
en btw zo moeilijk is het nou ook weer niet om een wither inelkaar te zetten. het kost alleen even wat tijd ;)
I dig, you dig, we dig. Its not a beautiful poem, but it's very deep.

Forum » Tweakcraft » Support » Custom Recipes