Tweakcraft > Support

Suggestiebox

(1/12) > >>

Rhan21:
Hallo allemaal,

Vaak hoor ik in-game suggesties langs komen waarbij soms ook erg goede ideeën tussen zitten. Graag ontvang ik deze in mijn inbox op het forum of via een PM op IRC. Mocht je dus een leuk idee hebben ter verbetering van onze server, laat het dan weten! Ik bekijk elke toevoeging vanuit de community dus houd je vooral niet in als je een goede suggestie hebt.

Aangezien een behoorlijk deel van de leden het forum in principe niet leest, hoop ik dat jullie deze boodschap willen overbrengen als iemand een suggestie in de chat gooit in-game.

Alvast bedankt!

Rhan

Freaker5005:
onderscheid maken in zones voor hit button/levers of deuren enz. of dat je dieren mag vermoorden of carts mag mollen/bootjes. vind het namelijk zo raar dat als je een huis in mag mag je ook gelijk de villagers killen...

Milenco:
Zones wordt ontwikkeld door Meaglin, suggesties daarvoor kan je hier achterlaten:
https://github.com/Meaglin/Zones/issues

AlexMedia:

--- Quote from: Freaker5005 on 18 April 2012, 10:08:20 ---onderscheid maken in zones voor hit button/levers of deuren enz. of dat je dieren mag vermoorden of carts mag mollen/bootjes. vind het namelijk zo raar dat als je een huis in mag mag je ook gelijk de villagers killen...

--- End quote ---

Goed punt! Ik zou graag mensen de mogelijkheid geven om in carts te rijden in OeiTown, maar omdat reizigers hit-rights nodig hebben voor de buttons bij stations kunnen ze ook meteen de carts slopen :(

Gazeebo:
Het meest irritante aan hit rights is nog wel als je gebruik maakt van tweakfurnace.
Iemand komt je storage binnen, ramt op de knop, steelt je whatever-in-je-furnace-zit :P

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version