Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Poll

keuze bouwwerk

mount doom
0 (0%)
chocolade fabriek
0 (0%)
Atlantis (stargate atlantis)
0 (0%)
Een heiligdom met allerlei altaars/tempels voor de survivalgoden
0 (0%)

Total Members Voted: 0

Author Topic: survivalers op vakantie  (Read 33376 times)

dolcaer

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 33
    • View Profile
Re: survivalers op vakantie
« Reply #30 on: 2 March 2012, 14:56:35 »
Zeer waarschijnlijk wordt het het heiligdom. Het idee hierachter is dat we voor 5-7 minecraftgoden een tempel bouwen, met een soort minibiome eromheen ofzo. Dus bijv. een netherlandschap met een vulkaantempel voor herobrine, etc. De reden hiervoor is voornamelijk dat we hier een aantal van de andere opties met veel stemmen in kunnen combineren. Kijk ook in de dropbox (tweakcraft -> survival -> main ideeen -> main ideeen.txt) voor een wat uitgebreidere uitleg, het komt nog wel op het forum :)

Prail

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 351
  • Are you one of my Compadre's?
    • View Profile
Re: survivalers op vakantie
« Reply #31 on: 2 March 2012, 18:30:10 »
Zeer waarschijnlijk wordt het het heiligdom. Het idee hierachter is dat we voor 5-7 minecraftgoden een tempel bouwen, met een soort minibiome eromheen ofzo. Dus bijv. een netherlandschap met een vulkaantempel voor herobrine, etc. De reden hiervoor is voornamelijk dat we hier een aantal van de andere opties met veel stemmen in kunnen combineren. Kijk ook in de dropbox (tweakcraft -> survival -> main ideeen -> main ideeen.txt) voor een wat uitgebreidere uitleg, het komt nog wel op het forum :)

Maar wat ik me dan wel afvraag, welke MC goden zijn er dan? Ik heb alleen Notch, Jeb en Herobrine. Misschien wat mobs erbij rekenen?
Useful idiot, Annoying Spamming Brony, Pendulum Fanboy and more :)

dolcaer

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 33
    • View Profile
Re: survivalers op vakantie
« Reply #32 on: 2 March 2012, 18:34:32 »
Mja, daar zijn we nog over aan het brainstormen. Hier vast de contents van de file waarin we dat doen, iig het deel over de goden:

Goden:
Steve - Oppergod
Herobrine – Nether
Rhan
Creeper - Survival
oink (vliegend varken) -sky
dikke player - main ( omdat ze zo lui zijn in main ? :P aka het zo makkelijk hebben ?) - http://1.bp.blogspot.com/-z6pkBUT8PMw/TevkN-Wv94I/AAAAAAAABms/KCn6KKbyxoo/s1600/frogstatue_aged.jpg
end dragon   -the end

Rhan21

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 875
    • View Profile
Re: survivalers op vakantie
« Reply #33 on: 2 March 2012, 20:39:44 »
Goden:
Steve - Oppergod
Herobrine – Nether
Rhan
Creeper - Survival
oink (vliegend varken) -sky
dikke player - main ( omdat ze zo lui zijn in main ? :P aka het zo makkelijk hebben ?) - http://1.bp.blogspot.com/-z6pkBUT8PMw/TevkN-Wv94I/AAAAAAAABms/KCn6KKbyxoo/s1600/frogstatue_aged.jpg
end dragon   -the end


Prail

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 351
  • Are you one of my Compadre's?
    • View Profile
Re: survivalers op vakantie
« Reply #34 on: 2 March 2012, 20:45:46 »
Goden:
Steve - Oppergod
Herobrine – Nether
Rhan
Creeper - Survival
oink (vliegend varken) -sky
dikke player - main ( omdat ze zo lui zijn in main ? :P aka het zo makkelijk hebben ?) - http://1.bp.blogspot.com/-z6pkBUT8PMw/TevkN-Wv94I/AAAAAAAABms/KCn6KKbyxoo/s1600/frogstatue_aged.jpg
end dragon   -the end



Steve is altijd nog de oppergod.
Useful idiot, Annoying Spamming Brony, Pendulum Fanboy and more :)

dolcaer

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 33
    • View Profile
Re: survivalers op vakantie
« Reply #35 on: 2 March 2012, 20:46:36 »
Sowieso. Rhan kan beter een soort demi-god of minor god zijn omdat hij zich onder spelers begeeft. Wss ergens binnen de temple van herobrine, god van de onderwereld.

Pontoe

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 5
    • View Profile
Re: survivalers op vakantie
« Reply #36 on: 3 March 2012, 13:09:16 »
Hoe kan Steve nou oppergod zijn? Notch is altijd al de god van Minecraft geweest en Steve maar een onderdaantje. Halfgod zou het hoogste zijn voor hem :c

wave535

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 566
    • View Profile
Re: survivalers op vakantie
« Reply #37 on: 3 March 2012, 14:03:27 »
ik hoop dat er nog survivalers zijn die niet gestemd hebben, anders hebben 4 dingen evenveel stemmen...

Prail

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 351
  • Are you one of my Compadre's?
    • View Profile
Re: survivalers op vakantie
« Reply #38 on: 3 March 2012, 16:28:06 »
STEMMEN! Met 6 stemmen op alles zij de survivalers beetje fucked. :+
Useful idiot, Annoying Spamming Brony, Pendulum Fanboy and more :)

dolcaer

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 33
    • View Profile
Re: survivalers op vakantie
« Reply #39 on: 3 March 2012, 16:45:39 »
Ok, voor de duidelijkheid zal ik de hele inhoud van het bestand op dropbox hier neerzetten ;) We hadden al de opties die minder stemmen hadden eruit gehaald in de hoop dat mensen dan nog stemmen overhielden en alsnog stemden, maar om toch maar de knoop door te hakken is dit de conclusie van Teut en mij geweest. Aangezien dit een gezamenlijk project is horen we het natuurlijk graag als mensen het hier niet mee eens zijn! (@surfifaalaars, niet @de luie mainers ;) )


Uiteindelijke plan: Een heiligdom voor de minecraft goden!

Aangezien er 4 eindigden met dezelfde score, en het heiligdom meerdere van die dingen kan combineren, waaronder het heiligdom van ramses en bijv. een gigantisch steve statue, hebben we besloten om daar voor te gaan.

Het idee is dat we voor 5-7 minecraft goden een temple bouwen in stijl, die allemaal in een minibiome oid staan in hun stijl. Dus bijvoorbeeld een vulkaan in een nether gebiedje voor herobrine, etc.

Als je nog meer ideeen hebt voor goden, het liefst met de gebieden erbij, post ze hier!

Goden:
Steve - Oppergod (Of misschien iets met Notch erbij? Steve kan de 'jezus' van Notch zijn bijvoorbeeld ;) )
Herobrine – Nether
Rhan (DemiGod in het domein van Herobrine?)
Creeper - Survival
oink (vliegend varken) -sky
dikke player - main ( omdat ze zo lui zijn in main ? :P aka het zo makkelijk hebben ?)
http://1.bp.blogspot.com/-z6pkBUT8PMw/TevkN-Wv94I/AAAAAAAABms/KCn6KKbyxoo/s1600/frogstatue_aged.jpg

end dragon   -the end

Teutates

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 221
    • View Profile
Re: survivalers op vakantie
« Reply #40 on: 6 March 2012, 19:02:30 »
En we hebben een locatie   *D


Het was eventjes zoeken :) maar we hebben er eentje :) binnenkort volgt de planning ;)

dolcaer

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 33
    • View Profile
Re: survivalers op vakantie
« Reply #41 on: 7 March 2012, 02:46:32 »
Oeh, screenshot? Benieuwd waar het nu is :)

Teutates

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 221
    • View Profile
Re: survivalers op vakantie
« Reply #42 on: 7 March 2012, 07:54:29 »


Coördinaten:
+368 +2406

Start walking ;) of wacht totdat ik online ben :3 zodat je een tp kan krijgen @iedereen :P

Teutates

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 221
    • View Profile
Re: survivalers op vakantie
« Reply #43 on: 22 March 2012, 12:30:02 »
En we hebben een zone  *O*

We zijn langzamerhand begonnen :)

Donaties zijn welkom want ik heb bijna geen resources en aangezien dit een groep project is hoop ik op hulp.

Eerste opzet watertempel ( dit word alleen zichtbaar boven water en is nog niet af)
http://imgur.com/a/yVKAv

  • stonebricks 11506
  • slabs 1164
  • glass 2068
Voor deze opzet hebben we al deze resources nodig :)

Rhan21

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 875
    • View Profile
Re: survivalers op vakantie
« Reply #44 on: 22 March 2012, 13:11:42 »
Ik heb wel wat glass en stone voor je, dus als ik online ben kom ik wel wat brengen.

Forum » Tweakcraft » Projecten » survivalers op vakantie