Home
User CP
Map
Projecten
Stats
Forum
Nieuws
Over Tweakcraft
Regels
Ranks
Commando's
Werelden
Admins
Links
Meespelen?
Doneren
Main
Original
Sky
PixelWorld
DynMap
Overzicht
Aanvragen
Dataverkeer
Spelers
Blocks
Speelduur
Doden
Newbies
Vouchtree
Warps
Chat
Home
Help
Search
Login
Register
Forum
»
Tweakcraft
»
Projecten
»
Project DustTown (Western stadje)
Please
login
or
register
.
1 Hour
1 Day
1 Week
1 Month
Forever
Login with username, password and session length
« previous
next »
Print
Pages: [
1
]
Author
Topic: Project DustTown (Western stadje) (Read 31050 times)
rvdm88
VIP
Junior
Posts: 63
Project DustTown (Western stadje)
«
on:
13 January 2011, 23:28:52 »
Na Snowville en Bosville zit ik al te denken aan het volgende plot based project...
Dust Town
Een western stadje in het midden van de woestijn...
Geinspireerd door films zoals "The Good The Bad and The Ugly" of "Once upon a time in the west"
Ook de meer cartoony inspiratie zoals Lucky Luke en BTTF3 geven leuke ideeen
Ook is het de bedoeling een gebouw met een bepaalde rol te maken, ipv typische woon huizen.
Dingen waar ik al aan denk bij zon type stad zijn:
Een hoofdstraat met allemaal gebouwen met hoge facades die verder weinig betekenis hebben, los van hun looks... (leuk voor dueleren)
Een Jail misschien met uitgebroken cel?
Een Smid
Een Hotel
Een Salloon
Een Bank... om leeg te roven
Een Graveyard
Een Galg
Een Verlaten Meinschuurtje/ingang
Meer ideeen zijn welkom..
Ik wil het een Plot gebaseerd syteem gebruiken, met redelijke vrijheden om monotome straten tegen te gaan,
verder moet het wel aan de "kwaliteitseisen" voldoen, Western style/sfeer verplicht ofc...
De locatie:
Ik ben opzoek gegaan naar de grootste woestijnplaat op de kaart, deze vond ik aan de rand
Ik ben vanplan hiervoor een warp op te stellen als er animo is om aan mee te bouwen.
hier wat inspiratie:
http://commondatastorage.googleapis.com/static.panoramio.com/photos/original/8642979.jpg
http://commondatastorage.googleapis.com/static.panoramio.com/photos/original/42406617.jpg
http://www.hauntedhouses.com/photos/GhostTown-MT-ben-9179.jpg
En meer links naar plaatjes:
http://www.worldofstock.com/slides/TAU6384.jpg
http://cache2.asset-cache.net/xc/88343371.jpg?v=1&c=IWSAsset&k=2&d=49768722B86DC0FD31051AC196ED0DAE1AA0630CFF7E77DE964EE4862DF37822E30A760B0D811297
http://www.film-texas.com/i//P5310036.JPG
«
Last Edit: 13 January 2011, 23:31:40 by rvdm88
»
Logged
Ragnarr
Guest
Re: Project DustTown (Western stadje)
«
Reply #1 on:
14 January 2011, 13:08:50 »
maar één ding over te zeggen: gaaf!! :D
Logged
Serendipity
VIP
Senior
Posts: 253
Re: Project DustTown (Western stadje)
«
Reply #2 on:
14 January 2011, 14:14:03 »
Rvdm88, je ziet wel dat er iets loopt daar in de buurt? Weet niet wat dat lijntje is, maar kan dus zijn dat er al iets ligt
houdt daar rekening mee!
Als het een spoorlijn is, ik zei niets! xD
Logged
Disclaimer
De content hierboven is door de eigenaar met de grootste zorg samengesteld, doch, de eigenaar aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid ten aanzien van mogelijke onjuistheden van het getoonde. Ook aanvaardt de eigenaar geen aansprakelijkheid ten aanzien van mogelijke misvattingen.
JoeyKlerkx
Nieuweling
Posts: 4
Re: Project DustTown (Western stadje)
«
Reply #3 on:
14 January 2011, 15:02:16 »
Dat rode gebouwtje en die vierkant daarnaast is mijn nieuwe project en resource gatherpit. Gelieve die niet leeg te roven omdat die toevallig dichtbij ligt
(kwam vannochtend ineens allemaal extra gaten tegen die ik niet gemaakt had
)
Leuk die uitgebroken cel in de fail... euh JAIL! :D
Logged
rvdm88
VIP
Junior
Posts: 63
Re: Project DustTown (Western stadje)
«
Reply #4 on:
14 January 2011, 15:05:43 »
Quote from: Serendipity on 14 January 2011, 14:14:03
Rvdm88, je ziet wel dat er iets loopt daar in de buurt?
dat is een cobbelstone lijntje op 64 hoog tegen de huidige mapgrens aan, niets om aan te storen dus,
als het van Joey is wil hij misschien toestemming verlenen op het te verwijderen
Logged
JoeyKlerkx
Nieuweling
Posts: 4
Re: Project DustTown (Western stadje)
«
Reply #5 on:
14 January 2011, 17:03:48 »
Die zwevende cobble-lijn is niet van mij. Die zwevende cobble lijn was een reden dat ik niet in de woestijn ben gaan zitten naar er net naast
Logged
quintenv
VIP
Nieuweling
Posts: 32
ya want fun help or good discussion? Youre welcome
Re: Project DustTown (Western stadje)
«
Reply #6 on:
6 February 2011, 23:54:36 »
ik dacht dat het misschien ook wel leuk is om een armor shop te bouwen. Je moet als cowboy toch ergens je wapens kopen
Logged
need an admin? Im willing to help!
MoondustNL
VIP
Senior
Posts: 251
Re: Project DustTown (Western stadje)
«
Reply #7 on:
7 February 2011, 14:38:09 »
gun shop bedoel je dan xD
MoondustNL
Logged
Aan de bovenstaande beweringen kunnen geen rechten ontleend worden. Deze zijn ook geen garantie voor succes of andere vormen van geluksgevoel.
Print
Pages: [
1
]
« previous
next »
Forum
»
Tweakcraft
»
Projecten
»
Project DustTown (Western stadje)