Quote from: DutchBartje on 5 November 2016, 13:45:23Je broertje heeft weer permissions:
Ik was vandaag weer even online en ik moet zeggen dat ik er wel weer even stiekem van genoot. Lekker al mijn homes afgaan, en zien of men nog wat nieuws gebouwd heeft.
Helaas ben ik tot de conclusie gekomen dat jullie niet zo vaak meer online zijn, of ik kom op de verkeerde tijdstippen.
Even terugblikken had ik echt nodig. Ik hoop dat ik een van jullie weer eens in-game zie.

Quote from: wave535 on 25 March 2016, 13:50:02Quote from: Giordino on 24 March 2016, 19:55:08Quote from: wave535 on 22 March 2016, 17:12:22
Zo'n nieuwe wereld is echt te gek! Dat is het echt het einde
eerder het einde van het hoge niveau dat hier heerste
Dat niveau verdween 5 jaar geleden al toen ik op deze server aan kwam zetten![]()

Quote from: Freaker5005 on 17 May 2016, 00:07:37PSA: er is inmiddels een elytravillager in de bouwwereld, bij het vliegveld
Elytra graag toevoegen of een villager maken die ze verkoopt rond spawn. Roep maar als je een gebouwtje wil.(om na te bouwen ofc of die je mij laat bouwen)

