Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Teutates

Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10
61
Projecten / Re: survivalers op vakantie
« on: 2 March 2012, 11:01:34 »
haha elke optie op de poll heeft 6 stemmen, zo wordt het makkelijk kiezen...

De opties met minder stemmen heb ik op dinsdag laten afvallen om het voor dolcaer mij overzichtelijker temaken.
Het idee wat we nu hebben combineren een aantal ideen :)

Geen chocolade fabriek. :'(

Je staat vrij om zelf je project op testarten rhan ;)

62
Projecten / Re: survivalers op vakantie
« on: 1 March 2012, 19:25:45 »
Kan ik me nog aanmelden om mee te bouwen? Als iedereen toch op vakantie gaat valt er toch weinig te doen aan Quantumcity ;p
tuurlijk elke survivalist is welkom ;)

63
Projecten / Re: survivalers op vakantie
« on: 1 March 2012, 15:34:45 »
En het is geworden :)
Altaar voor minecraft goden :) hier kunnen we de meeste ideen in combineren.

Binnenkort een update met een planning en de locatie.


64
Algemeen / Re: [spoiler]minecraft feature discussie
« on: 29 February 2012, 19:52:59 »
TL;DR.

....

Ik zie die afkorting altijd als.
TD DR

Too Dumb Didn't Read

Morgen released Mojang 1.2 :)
nice dan begint het aftellen ;) naar een geupdate tweakcraft ;)   

65
Projecten / Re: survivalers op vakantie
« on: 24 February 2012, 19:55:06 »
Ik denk dat het Choco fabriek wordt. Ik ga daar sowieso elke dag naar binnen. I <3 Chocolate.
Word wel moeilijk te maken :P nog geen idee hoe we dat goed kunnen uitwerken..

Pol is nog niet gesloten ;) en je mag ook stemmen veranderen.

66
Projecten / Re: survivalers op vakantie
« on: 24 February 2012, 19:50:39 »
pol sluit dinsdag de 28ste :) dan gaan we een geschikte locatie zoeken :)

67
Algemeen / Re: [spoiler]minecraft feature discussie
« on: 24 February 2012, 16:11:33 »


Ik bedoel dat ze gewoon vanilla in de game moeten worden implemented, het lukt mij om een of andere reden nooit om zoiets te installeren....  -O-
Zoveel dingen uit mods enz komen uiteindelijk in de game ;)


Nieuwe snapshot
Quote
    Added Iron Golem
    Removed some Canadian English stereotypes.
        Multiplayer no longer says "Go camping with your buddies, eh?"
    Added up-side-down stairs.
    Many changes to the world and lighting system
    Fixed caves generation
    The End now generates
    Redstone torches and Torches can be placed ON Glass and Glowstone
    Added camera controls (These were accidentally added. Jeb noted them as "deadmau5 camera" controls and will likely be removed again in an upcoming snapshot.)
        Pressing F6 causes the player to get "stuck" to the camera until F6 is pressed again. This allows players to appear to phase into blocks.
        Pressing F9 causes the camera to freeze in its position, allowing to see the player model rotating in third person view.
        Scrolling the mouse wheel (which also scrolls the inventory) rotates the forward, left, right, and back directions
        Pressing Y, H, U, O, I, K, J, L, N and M change the camera positioning in a variety of ways, While pressing two functionally connected keys at the same time (example: Y + H) will revert that view back to normal.

Notable Bugs: (Complete bug list)

    Birches and Pines spawn only very rarely (a rare example can be found in seed "12w08a" at x and z coordinates 300).
    Spawning Zombies that are spawned on half-Steps will not burn in daylight until they step on a block
    Camera Controls aren't bindable and trigger when you have one of your keybinds set on theirs.
    Blacksmiths in villages are much more rare
    When you enter the portal placed above clouds level and you go in and then back you find yourself at a different place at 64th y level.
Draait ook alweer op mijn server :)
stairs is heel erg handig :D nieuwe stylen mogelijk nu :)

68
Projecten / Re: [survival]Grand Central
« on: 19 February 2012, 09:45:07 »
Graag een aansluiting naar

-1185, -1070

Toegestaan.
aansluiting op -156 +159 hoogte 59 (minimap coords)
zelf voor tunnel zorgen + rails + veilig maken (genoeg licht) en mooi maken uiteindelijk aub ;)

als je problemen hebt om het op ons systeem aantesluiten ;) eventjes aan mij en aacoba vragen :)

69
Algemeen / Re: [spoiler]minecraft feature discussie
« on: 15 February 2012, 20:54:06 »
die vergrote bouw hoogte lijkt me wel echt ontzettend gaaf.
krijg je tenminste echte bergen en echte flats.
jammer dat het idee hier al langzaam afgeschoten lijkt te worden :?

Bergen worden niet hoger I think?
In mijn huidige 1.2 server is gewoon de lucht verhoogt :3 de grond is gewoon op normale hoogte :3
maar in neiuwe maps kunnen wel hogere max bergen verschijnen / gebouwd worden natuurlijk

70
Algemeen / Re: [spoiler]minecraft feature discussie
« on: 14 February 2012, 12:56:36 »
Had ik het een tijdje geleden nog over met dolcaer en fluttershy
Over de build hight en hoe het dan anders zou moeten   :)

Ach als de grond hetzelfde blijft, maar de bouwhoogte wordt hoger, dan is het geen probleem toch? Ik kan begrijpen wanneer je dieper kunt graven, dat dit wel problemen op levert voor de server. Dan wordt namelijk de map veel groter, lucht neemt zover ik het goed begrijp geen extra ruimte in.
Nu nog wel ;) volgende update niet meer :P


71
Algemeen / Re: [spoiler]minecraft feature discussie
« on: 14 February 2012, 12:01:26 »
jup, ik had dat eerlijkt gezegt toen al verwacht toen er dorpjes kwamen mja dus niet :(
ik hoop wel dat dat ooit komt
blijven hopen :)

Andere note

http://www.mojang.com/2012/02/14/new-minecraft-map-format-anvil/

   
  • Maximum build height has been increased to 256 (was 128)
  • Empty sections of the world are not loaded into memory
  • Block ids have been increased to 4096 (was 256) by adding a 4 bit data layer (similar to how meta data is stored)
  • Block ordering have been changed from x/z/y to y/z/x in order to improve compression
  •   Packets for sending chunks have been updated (a full 128-high chunk is smaller than the old format, and a chunk with lots of empty space is much smaller)
  • Biomes are saved per x/z column, which means they can be altered by tools
Had ik het een tijdje geleden nog over met dolcaer en fluttershy
Over de build hight en hoe het dan anders zou moeten   :)
 

73
Algemeen / [spoiler]minecraft feature discussie
« on: 11 February 2012, 00:42:35 »
Topic om de aankomende features te bespreken ;)
Nog geen topic gevonden :) dus maar een nieuwe
[spoiler] in onderwerp heb ik gedaan voor wie niet wil weten wat er in de volgende update zit :P   

  • Doors have been changed to properly detect if they are open or closed. Double Doors in existing maps will need to be updated.
  •    Placing two Pressure Plates directly in front of doors and stepping on them will open them correctly.
  • When stepping on a single Pressure Plate only the door on that side will open.
  •   When stepping on both Pressure Plates both doors will open.
  • Villager's AI has been improved.
  •   Villagers socialize with each other and passive mobs.
  •    Villagers go inside for shelter when it's raining.
  •     Villagers run away from Zombies.
  •   When a player is targeted by a hostile mob, it will continue to track the player despite being attacked by other mobs.
  •   Zombie's AI has been improved.
  •      On Hard difficulty and Hardcore Mode, zombies break down Doors.
  •       On normal and easy Difficulty, zombies attack but will not break down Doors.
  •       Zombies chase and attack Villagers.
  •       Zombies attack doors when attempting to escape sunlight.
  •   Added new sounds.
  •        Cats meow, cry, howl, purr and hiss.
  •      Doors make banging sounds when Zombies attack them.
  •    Better movement for mobs in Water.
  •     Most Mobs move slower.
  •      Cave spiders swim extremely fast with the water stream towards the player, but seem to be almost not moving against the water stream.
  •      Zombie Pigmen swim fast in water.
  • Added rare Item drops for mobs.
  •      Zombies have a rare chance to drop a Iron Ingot, Iron Helmet, Iron Shovel, or an Iron Sword.
  •     Skeletons have a rare chance to drop a Bow or an Enchanted Bow.
  •      Zombie Pigmen have a rare chance to drop a Golden Helmet, Gold Ingot, Golden Sword, or an Enchanted Golden Sword.
  •   Pressing F1 to hide the HUD additionally disables hitbox outlines on blocks.
  •   Monster Spawners now show correct mobs in multiplayer.

Notable Bugs: (Complete bug list)

   
  • Wolf AI can completely break, causing them to freeze. You can still tame them and make them sit. But they will not follow or teleport to player. (details below, tested on a fresh world on SSP)** Wolves not always follow the player after tamed.
  •       Wolves teleport and attack mobs when the player is hit, even if the wolfs are sit or far away. After that they follow the player normally. Some wolf may not attack, as they teleport to the player and remain sit.
  •      Wolves breeding, eating, taming and path finding looks ok
  •   Zombies break down iron doors on hard difficulty.[3]
  •   In the Canadian English Language file there are some items ", ay" after it. (Example: Diamond Boots, ay)

allerbelangrijkste punten (ook nog andere week updates :P )
betere ai voor meeste (neutral) mobs
jungle biome (nieuwe wereld)
Nieuwe neutral mob ( kat wanneer getemd )
zombies breken houten deuren af (hard en hardcore)

Wat vinden jullie handige ? irritante of opmerkingen over de functies bespreek het hier :)


74
Projecten / Re: survivalers op vakantie
« on: 9 February 2012, 15:06:41 »
Ik ben en blijf een Main/Resource/StiekemStijlSpiekenInRhanOpslagVoorMijnEigenOpslag/Brony Tweakcrafter. Oftewel, ik ga nooit naar survival.

7(8)7

Nutteloze posts in het huiskamer board aub.

Iemand nog extra ideeen ?
Of kunnen we langzaam naar een locatie gaan zoeken / stemmen over huidige ideeen ?

EDIT:img tag verbeterd

75
Projecten / Re: [survival] Gamezone
« on: 8 February 2012, 21:52:06 »
(broken part is broken  }) )

Je kunt natuurlijk alles ook ergens bij de border neerzetten, daar is immers nog niet veel gebouwd. Je kan anders een groot gebied afzetten, dat met Grand Central bijv. bereikt kan worden.

Idd bijvoorbeeld :) of een eindpunt maken (podium ) en dan kan je de "basissen" plaatsen waar je zelf wilt. heb je meer afwisseling en heb je geen vaste claim op veel ruimte wat met een gebied afzetten wel hebben.

Lijkt me persoonlijk niet al te handig om een heel groot gebied aftezetten :P want mensen moeten ook kunnen bouwen :) hun eigen huizen en projecten :P   

Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10