Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Teutates

Pages: 1 [2] 3 4 ... 10
16
Support / Re: Craftbook in survival
« on: 14 August 2012, 15:10:22 »
aka nu niks meer :+

17
Algemeen / Re: Nieuw VIP-Forum, aanmelden hier
« on: 12 August 2012, 19:30:16 »
Moet je eerst VIP worden Bas ;)
Hij kon het proberen :+

18
Algemeen / Re: Survival discussie topic
« on: 11 August 2012, 19:09:40 »
Ik heb nog een ideetje:
Logblock op chests in survival toestaan, zodat je kan zien wie er heeft gejat.
Dit heeft als voordeel dat mensen weer verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor hun acties, zo ontstaat er een beetje sociale controle die nu totaal mist. Zoals nu het beleid is kan iedereen alles maar ongestraf jatten zonder dat er consequenties zijn voor de acties.
Ik denk dat er door de sociale controle een betere balans ontstaat in het spel en dat mensen het minder erg vinden dat hun spulletje gejat worden omdat je dan weet dat je wraak kan nemen  })


Wel een goed idee idd mijn stem heb je :)

19
Algemeen / Re: Survival discussie topic
« on: 7 July 2012, 10:51:22 »
Ik ben niet zo'n fan van uitzonderingen, omdat dat het weer lastig communiceert naar de users toe en voor onduidelijkheid zorgt, maar eigenlijk ben ik het wel met Teutatus eens.

Iron, Gold, Diamant en Emerald (1.3) zijn wel waardevolle blocks waarmee je het stelen-aspect hiervan makkelijk kan omzeilen door ze simpel te plaatsen (in je storage of verwerken in je gebouw). Wat vindt de rest hiervan?

Ik ben het eens dat uitzonderingen verwarring kan veroorzaken. dat is juist het lastige eraan ;)

Maar laten we het inderdaad gewoon testen :) en dan zien we wel verder

20
Algemeen / Re: Survival discussie topic
« on: 6 July 2012, 16:25:50 »
Quote
Het stelen van blocks valt onder griefen. Ook toegang verschaffen tot storages door het breken van blocks valt onder griefen. Als je echter na het inbreken in de storage de inbraakschade weer herstelt, mag dit wel.

Mja dit vind ik nogal een kromme situatie .

is het anders geen mogelijkheid om het dan zo tedoen. (voorbeeld zodat het minder krom is in mijn ogen)

"Het stelen van blocks valt onder griefen."
Behalve als de block
IronBlock
goldblock
diamantblock

Hou je het griefen gedeelte. maar heb je niet het kromme geval dat alle waardevolle dingen zoals iron en gold en diamant als versiering word neergezet zodat het niet gesteeld kan worden.



21
Algemeen / Re: Survival discussie topic
« on: 3 July 2012, 14:02:02 »
Ik zie liever zodra het beleid is bepaald een nieuwe tijdelijke map, met de nadruk op tijdelijk, om het nieuwe beleid te kunnen testen en eventuele onduidelijkheden te kunnen gladstrijken alvorens we op een (waarschijnlijk) definitieve 1.3 map verder gaan.
Dat is wel een goed idee inderdaad :)

22
Algemeen / Re: Survival discussie topic
« on: 2 July 2012, 18:36:26 »
misschien is het een goed idee. om wanneer de definitieve resultaten binnen zijn.
Een nieuwe topic aantemaken met de punten die ge accepteert zijn in de begin post.
Zodat we een overzichtelijk topic hebben. :)

23
Algemeen / Re: Survival discussie topic
« on: 2 July 2012, 10:44:39 »
Ik meende mij te herinneren dat teutates en aacoba gevraagd was met een voorstel te komen..

Ik snap ook wel dat stem van persoon a niet zwaarder moet wegen dan B maar in de geval gaat het om 2 oudgedienden met inzicht in beleid van hoe het vroeger was, hoe het nu is en hebben zij nagedacht over wat ze denken dat het beste zou zijn in de toekomst. Dat is in mijn ogen ietsje meer dan een iemand die linkje krijgt van heel vul dit even in. De betrokkenheid van bovengenoemde spelers is imo veel groter dan die van iemand op de main map.

Ik ben het wel redelijk met de pol zoals de uitslag is geworden.
Mijn punten die ik aanraden zag ik altijd als een modulair iets.
En zijn vrij goed aanwezig in de resultaten van de poll.

In mijn ogen is puur vanilla survival toch beperkt leuk.
Dit omdat je wanneer je een goede functionerende basis hebt dit een groot deel van het survival aspect teniet doet. maar het is toch een doel van survival.

Dit kan je uitbreiden door onder andere stelen en griefen toestaan. dit zorgt dat je naast beschermen tegen honger en mobs ook tegen andere spelers moet beschermen.

En spelers kunnen nog wel in je huis komen. mobs alleen als je licht niet goed geregeld heeft.

maar weer terug naar reden voor een quote.

ik ben misschien wat te idealistisch. maar elke speler heeft gelijken stem :)

Deze quote van brecht heeft hij ook gewoon helemaal gelijk in.
Quote
Iedereen heeft evenveel recht op zijn mening, of deze nu veel of niet survival speelt, dat lijkt me niet meer dan logisch. Ik heb ook veel mensen gesproken die zich niet actief hebben bemoeid hebben met de discussie (dus de groep die jij telt) maar wel graag veranderingen zouden zien of ooit wel eens survival willen gaan spelen, dan kom je aan een groter aantal. Imo wil je de mening van iedereen kennen.

24
Algemeen / Re: Survival discussie topic
« on: 27 June 2012, 23:49:13 »
Ik ben niet zo smart, zou iemand(preferably Milenco) concreet het SMART systeem willen uitleggen zodat ik weet waar ik op stem als dit een optie word?

Specifiek
    Meetbaar
    Acceptabel
    Realistisch
    Tijdgebonden

S.M.A.R.T

http://www.carrieretijger.nl/functioneren/management/leidinggeven/doelen-stellen/smart ( is vrij simpele uitleg wat het is :)

25
Algemeen / Re: Survival discussie topic
« on: 27 June 2012, 21:21:47 »
Quote
Tussen optie, iedereen mag op een of andere manier zijn huisje afbakenen zodat het duidelijk is dat hij niet wil dat er gesloopt of gejat wordt, buiten deze omheining is dan alles toegestaan.

Quote
Optie 5 vind ik persoonlijk een heel goede compromis-oplossing voor stelen en griefen. :) Als aanvulling daarop: Ben je buiten je eigen terrein, is ook het PvP toegestaan (dus op eigen risico je grondgebied verlaten).

Nadeel van deze compromis is dat het mogelijk word dat je,
Je eigen gebied afbakend. en telkens gaat griefen en stelen bij andere spelers en dan lekker weer veilig naar je eigen gebied gaat.

Dit is een variant waar milenco (geloof ik ) bang voor was als we alles open gooien.
Waar er mensen alleen komen om te griefen en dan weer naar main gaan.

Ben bang dat met die regel bovenstaande waarschijnlijker is  aangezien je veilig je loot van griefen/stelen kan gebruiken :+

De oplossing zou dan zijn :  dan geef jij toch ook je gebied aan :+  maar dan krijg je een self fulfilling prophecy.  -.-

Ik zal binnenkort een wat uitgebreide commentaar leveren :) over alle opmerking naar aanleiding van het voorstel wat ik steun ^^ want heb het een tijdje laten rusten vanwege tijdgebrek :P en de tegenstanders / medestanders / neutrale   de kans te geven te reageren ^^

Quote
Indien er een reset komt wel graag de mogelijkheid om gebouwen over te zetten naar main. Redelijk wat neergezet namelijk.
Begrijpelijk :3 maar zover zijn we nog niet ;)  ik zou dan graag de map downloadbaar / schematics beschikbaar zien  O-) maar met zulk soort opmerkingen lopen we de zaken een beetje vooruit ;)

26
Algemeen / Re: Survival discussie topic
« on: 25 June 2012, 00:17:45 »
Ik vind meer natuurtereur prima, maar wat wordt beschreven is geen survival meer. Dat is oorlog. Dan moet iedereen zo 100% meedoen (dus in wereld blijven etc), het spreekt me niet zo aan.
Wel vind ik ideeen voor uitdagendere survival aansprekend. (meer mobs, vaker resetten)

Helemaal niet jatten dan? Ach, wat wel aardig is om af en toe grappen te mogen uithalen bij elkaar, of challenges te maken, cq aan te gaan.
Het biedt mogelijkheid tot.
Toen ik voor het eerst survival in mocht werkt ik ook niet opgewacht door een knockploeg.
En toen stond er ook nog een bordje "don't be a dick" 
Ben toen niet een keer gedood door pvp jagers :3 niet dat ik het geweld nou echt opzocht... maar toch >_<

@- hebben al gezegd dat het of alles of niks word.  dus af en toe grappen wel mogen staat gelijk aan altijd mogen.  bovendien is af en toe wel grappen wel heel erg vaag :3


27
Algemeen / Re: Survival discussie topic
« on: 24 June 2012, 21:39:09 »
Wat ik verwacht dat er gaat gebeuren:

Groepje van Bazkara's post zal binnen 1 of 2 weken full diamond hebben. Zij gaan dan de map af en elke noob in iron in elkaar meppen die ze tegen komen net zo lang tot deze persoon survival geen reet meer aan vindt. Dan zal alleen nog het groepje op de survival map spelen en dan wordt er geklaagd dat er niks aan is in survival.

* teutates1989 vind het erg aardig dat je me als barbaar / noob pester afschilderd  :|

Maar het is in mijn ogen een opzet waar gewerkt kan worden.

Dit is wat wij als groep in grote lijnen verwachten wat nodig is om survival te verbeteren.

28
Tweakcraft / Re: Informatie betreffende duping
« on: 18 June 2012, 17:56:57 »
meeste is zeker begrijpelijk :)

Quote
Logischerwijs zijn deze werelden momenteel niet te bereiken; pogingen daar toch te komen zullen bestraft worden.

Hoe moet ik dit zien ?  elke poging tot /world smallworld is een ban ? :S

EDIT: al antwoord op hierboven :3

29
Algemeen / Re: EK PVP
« on: 8 June 2012, 15:16:13 »
aacoba en ik hebben een pvp arena die bijna af is :3

moeten we is een keer overleggen.

30
Support / dynmap survival
« on: 6 June 2012, 19:15:03 »
Hallo,

Ik had het er net over op de irc. het is een strak plan om dynmap in survival uit tezetten.
Goed dat jullie survival levendiger willen maken.
Maar het is nu wel heel erg makkelijk om mensen op te jagen door middel van dynmap.
Wat misschien niet helemaal eerlijk / gewenst is.

people trackin uit zou ook nog kunnen als dat mogelijk is.

Pages: 1 [2] 3 4 ... 10