Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Teutates

Pages: 1 ... 7 8 [9] 10
121
Tweakcraft / Re: Minecraft 1.0 & Tweakcraft
« on: 27 November 2011, 12:51:25 »

[/quote]
Ben ik helemaal mee eens, hoop alleen op niet nog meer teleport gezeur van Builder- :)
[/quote]

Gewoon teleporteren naar een of andere lava meer >_<

122
Projecten / Re: [survival]kasteel
« on: 23 November 2011, 16:42:16 »
dubbel post :)

Maar flinke update



alles is plat.
Gracht is vol en gedeelte van muur staat er al.
Deel van de muur




123
Algemeen / Re: Nieuw VIP-Forum, aanmelden hier
« on: 21 November 2011, 21:27:19 »
Ik zou graag acces willen ^^

124
Tweakcraft / Re: Minecraft 1.0 & Tweakcraft
« on: 21 November 2011, 19:32:21 »

Survival & nether
Survival en bijbehorende nether zullen in de nieuwe indeling gereset worden. Reden hiervoor is de onlangs aangekondigde beleidswijziging: Griefen of stelen (anders dan 1 stack voedsel per dag) is bestrafbaar. Met deze insteek hoeven projecten niet meer veraf en overbeschermd te worden gebouwd. Bij grote huidige survival bekijken we per situatie of we deze meenemen naar de nieuwe map.

Hoe staat het met resources mogen we die meenemen ?
Bovendien zijn de meeste vallen die er nog zijn. meer voor de sier en anders voor een lach wanneer mensen er invallen  :+

Voor de huidige gebouwen in survival geldt: Als je wilt dat je gebouw mee gaat naar de nieuwe survival kan je dat aanvragen. We bekijken het per situatie. Uitgangspunt is dat het geen persoonlijke gebouw is.

De meeste gebouwen in survival zijn eigenlijk persoonlijke gebouwen :) maar dat betekend nog niet dat mensen ze niet willen houden :) want er zijn genoeg grote/mooie huizen.

Voordeel van nieuw map:
tundra is terug.
abandoned huizen worden opgeschoont.

nadelen.

Iedereen overnieuw beginnen.
alle resources gaan verloren.

Bovendien zou de nether ook nog apart verwijdert kunnen worden.   })

Random ideeën en vragen.
Melden wanneer jullie overgaan en de mensen hun spullen en of een paar kisten  laten meenemen naar de eventuele nieuwe map.

Dingen die niet overgezet kan worden zouden die dan wel ge exporteert kunnen worden ? :)

En ik heb net een gebied van 200x200 plat gemaakt + gracht om heen gelegd... >_< hoop dat die dan sowieso over gaat xD



 

125
Algemeen / Re: Minecraft Full Release
« on: 19 November 2011, 00:32:51 »
Ik zat dus net livestream te kijken van minecon waar ze uitraard eindigde met de volledige release van minecraft. ik keek even op minecraft.net en die was gek genoeg half kapot :P

maar goed, ik heb nu dus minecraft 1.0.0
Gefeliciteerd je kan officeel tijdelijk niet op de server spelen =) behalve als je een backup hebt gemaakt natuurlijk  :+

126
Tweakcraft / Re: Website onderhoud
« on: 18 November 2011, 08:39:59 »
Ook het projecten-onderdeel op de website heeft een update gekregen: Bij projecten in sky wordt nu de correcte voorbeeld-render gepakt en op verzoek is de mogelijkheid toegevoegd projecten uit Survival te weergeven op de website.


Heel erg bedankt :)

127
Projecten / Re: [survival]kasteel
« on: 18 November 2011, 08:12:18 »
natuurlijk

-197|+788 en -376|+788
-377|+602 en -197|+602

in geval van twijfel tussen de torches in ;)

128
Projecten / Re: [survival]kasteel
« on: 17 November 2011, 17:43:07 »
thanks :)

Voorlopig ben ik nu bezig met het hele gebied naar 70 te brengen :)

dit is heel veel werk :)

ook zal ik in het midden een aantal kisten + ovens neerzetten zodat van te voren alvast kunnen beginnen met smooth te verwerken :)

Als er iemand trouwens nog tips heeft voor grote projecten ik hoor het graag ;)

129
Projecten / [survival]kasteel
« on: 16 November 2011, 22:49:18 »


Ik ben pas geleden een groot project gestart.

Naar aanleiding van dit project wat ik heb afgemaakt.

Aangezien de sfeer en de moelijkheid van mijn vorige project nogal tegen viel
Wil ik dit nog is goed overdoen.

het gebied is 200x200 groot dit is exclusief de gracht + toekomstige tuin.

Hoe ik het uiteindelijk het liefst zie.
  • muur met torens als afbakening.
  • 5 verdiepingen hoog.(ontwerp word rekening gehouden met tussen verdiepingen voor redstone)
  • tuin met simpelere maze om bij de echte ingang te komen.
  • Net station

wat er al gebeurt is
  • gebied afgezet.
  • gracht gegraven.
  • half renderd npc dorp afgebroken



wat er nog moet gebeuren ?

  • alles gelijk maken ( 70)
  • gracht vullen
  • fundering aanleggen.


Mensen die helpen.

  • B3njam1n1987
  • Mondeus

(Kimioni heeft al geholpen met de npc dorp aftebreken maar nog niet gevraagd of hij verder kan /wil helpen met bouwen )



Resources

  • slimes ( makkelijk voor mij aan te komen )
  • pistons
  • stone bricks
  • stone slabs
  • glass
  • woll ( kan redelijk makkelijk aan strings komen)

haalbaarheid

Ik snap dat dit project erg ambitieus is vooral aangezien mensen voornamelijk in "main" bouw maar dat betekend niet dat het niet te doen is :) er zijn al erg mooie dingen gebouwd en hoop dat dit uiteindelijk een mooie toevoeging word aan de survival server.


EDIT: titel ehh ik moet nog een leuk verhaaltje + titel bij het project verzinnen dit is nog in aanbouw dus ^^

130
Support / Projecten aanvraag
« on: 15 November 2011, 19:01:21 »
Hallo,



Zou er een mogelijkheid zijn om projecten aanvragen aan te passen ?

Ik snap de logica opzich wel :)
Maar er is nu al een tijdje de survival server waar ook mooie dingen gebouwd worden.

Is er een mogelijkheid dat deze verplichting aangepast kan worden ? of dat er iets unieks kan komen voor de projecten van de survival server want ook al is het een survival server.

Er worden genoeg dingen gebouwd die erg mooi zijn en sommige projecten zijn zelfs niet goed mogelijk in de andere werelden :)

Vriendelijke groet,

Teutates

131
Projecten / [survival]glassic maze
« on: 15 November 2011, 16:57:54 »
Samen met Mondeus hebben we een classic maze gemaakt.
Geen traps of zoiets alleen maar lopen :) heel veel lopen  })

coördinaten:
Quote
+13,-588

makkelijk te bereiken via Mondeus brug.

Screenshots

mini map picture


Aan elkaar geplakt totaal :P (leuk effect + dan word het niet temakkelijk ;) )



132
Projecten / Re: survival dungeon
« on: 24 October 2011, 22:02:34 »
maak een doolhof waarbij de muren verschuiven:P
Met veel pistons zou het gedeeltelijk kunnen :P automatisch niet (met een klok :P ) dat gaat de server niet leuk vinden geloof ik :P

welk van mijn topics?:P
Link lijkt er wel beetje op :P

Een verdieping er bij gehakt.

133
Projecten / Re: survival dungeon
« on: 23 October 2011, 20:32:37 »
als het de fundering is die je laatst gebouwd hebt is die imo te klein voor een goeie maze, of je moet meerdere lagen aanbrengen (naar beneden ;) ).

Was eerlijk gezegd zelf ook met de gedachte bezig om ver achter me mansion en park te maken met een maze van bosjes 2 a 3 blok hoog en iets van 50 x 100.

Zowiezo gaat hij verschillende verdiepingen de diepte in :)
Eventueel kan ik hem ook van groundfloor verbreden :P maar dan wil ik hem net zoals de rest van de muren verbouwen :P en dat gaat even tijd kosten.

134
Projecten / survival dungeon
« on: 22 October 2011, 20:22:41 »
Hey,

Ik heb een tijdje terug een fundering aangelegd maar heb besloten het een andere functie te geven.

Wat ik van plan ben. Een maze/dungeon er van te maken.

-deathtraps
-schat op het eind
-doodlopende gangen ! :P
-toren
-bibliotheek puzzle


Ik zoek mensen die hier ideeën voor hebben.
Mensen die het ook uit willen werken :)
Als er een grote opkomst is kunnen we zoiets als Quazyx topic doen :P maar laten we eerst beginnen met eentje :)

lijst met ideeën
- misschien vreemde berichten met signs om sfeer te geven.
-portal reference ? taart ?
-bewegende muren

mensen die helpen.

-teutates :D (yo really)


items gezocht.

-coal ( voor stone bricks en torches)
-slimes ( sticky pistons)
-pistons
-ideeeen vallen.

135
Support / bug nether survival
« on: 7 October 2011, 15:20:14 »
Hallo,

Een bug/exploit report dit keer :)

Indien je naar survival nether gaat en je gaat dan naar een andere wereld /world 0 bv en dan weer terug naar survival dan kom je automatisch weer terug in de survival server non-nether (ik altijd in mijn basis )

Pages: 1 ... 7 8 [9] 10