Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Teutates

Pages: 1 ... 6 7 [8] 9 10
106
Projecten / Re: [survival]xp farms
« on: 27 December 2011, 18:12:29 »
hier bij meld ik mij aan om mee te helpen indien het nog nodig is  7(8)7 7(8)7

Alle hulp is welkom :)
Voornamelijk hebben we resources nodig op het moment.
redstone / redstone torches/ pistons / repeaters. /
Ook hoop ik dat we alvast kunnen beginnen met verzamelen van resources om het mooi te laten lijken. (smooth / coal ) 

heel veel (char)coal (we moeten flink stuk grotten gaan verlichten om mopdrop spawn rate te verbeteren)
Bovendien heb ik besloten dat survival mobdrop een enchantmentroom kan gebruiken dus hout zou ook erg fijn zijn. (boeken heb ik zelf genoeg)

Voor het echte hulp qua bouwen kan je het best aacoba aanspreken :)
 
Van roer naar mobdrop ligt nu een rails :)
sinds vandaag ligt er nu een directe lijn vanaf gc naar mobdrop met dank aan roerlepeltje!
gewoon de juiste sign kiezen en gaan met die banaan ;)

Ander nieuws.
Er is nu een werkende skeleton (exp) farm vlak bij grand central.
Aan de zijkant zit een deur naar buiten en dan de rode weg volgen.
dit zorgt voor exp en voor pijlen ( die we in huidige ontwerp nodig hebben voor mobdrop levelen)




107
Projecten / Re: [survival]xp farms
« on: 26 December 2011, 12:42:04 »
mobdrop groeit gestaagd :)
We hebben ook al een snelle aansluiting liggen.

Van roer naar mobdrop ligt nu een rails :)

Naar alle waarschijnlijkheid komen er 2 lijnen naar gc te liggen (heen en terug net zoals bij spawn)
donaties qua rails en andere resources zijn gewenst (ook helpende hand is erg gewenst :) )

108
Projecten / Re: [survival]xp farms
« on: 24 December 2011, 17:18:18 »
@roer een flinke lijst.  :P  zijn deze bijna allemaal vlak bij je huis ? en wat voor spawners zijn het ? zombie,skel,spiders,gif spiders ?

Oke ik heb eindelijk een farm gevonden met 3 spawners.. ze zitten op de locatie
X: -416
Y: 23
Z: 812

Dat is bij mijn huis. Kan met de trein via GS richting Roerlepeltje.
Het zijn helaas wel alle 3 Cave Spider spawners.
http://www.youtube.com/watch?v=di-bcJ6W4cg  misschien heb je hier wat aan ?


Was exp tussen main en survival niet gescheiden????? T.T !
Sinds kort wel ja ;) vandaar ook dit topic.


Quote
Magoed in survival nether in de buurt van +91, +391, H:74 zit een blaze spawner. Heb daar al een farm van gemaakt. Je krijgt er best veel exp mee. Let wel goed op de gebruiksaanwijzing!
Thanks ik zet hem in de lijst.
En zal eventjes kijken hoe we die makkelijk beschikbaar kunnen maken :)

Ik zit er aan te denken om ergens een station aan te maken en die een verbinding te geven met grand central. dan kan je van grand central naar een van de spawners toe ( indien er geen spawners vlak bij bestaande aansluitingen tevinden zijn.)
Anders maken we een bulletin board met locaties van de spawners (bv ga naar roer huis)
En geven we alleen mobdrop survival ( die nog gebouwd moet worden ) een aansluiting met grand central

alphadog: +216 +155 50 skel spawner

109
Projecten / [survival]xp farms
« on: 23 December 2011, 16:42:20 »
Pas geleden is de xp van main en survival los gekoppeld. ( we wisten dat het ging gebeuren jammer maar helaas :P  O-)

Maar we hadden ons al voorbereid door spawners te markeren op onze mini map.

We zullen wel rekening moeten houden dat de mobs niet doodvallen / gaan zonder ons natuurlijk
a) mag niet van de regels ;) 
b) omdat we geen exp krijgen.

Grote mobtoren.

Die komt ergens op de map staan en zal alle mobs op een plek brengen om te killen zonder dat de meeste mobs je kunnen raken.
nadeel:
skelleten kunnen je wel raken.
spiders komen door de gleuf heen
huidige ontwerp laat alleen killen door pijlen toe.
nacht = mobtoren wat niet werkt xD 

Spawners:
skel farm (vlak bij gc) (coords volgen nog) (onbebouwd)
cave spiders:X: -416 Y: 23 Z: 812 (onbebouwd)
blaze spawner (nether) +91, +391, H:74 (bebouwd)

nadeel:
1 mobspawner dus traag.
werkt misschien niet in huidige ontwerp in multiplayer ( http://www.youtube.com/watch?v=zF3Tv4scsaA )

Bouwers/hulp mobtoren.

aacoba
teutates
roerlepeltje
daz bones

TODO:
Kijken hoe we ze makkelijk beschikbaar maken voor iedereen.
kaart met locatie mobtoren

vragen/opmerkingen / aanmeldingen om te helpen  *O*

Hoor ik graag.

Indien eigen spawners die je wild delen doe dat ook vooral ;)

ps: mobtoren word sowieso verwerkt in een net gebouw was niet van plan om het een rechthoek te houden. gewoon wat moois maken :)

110
Support / nether survival
« on: 15 December 2011, 00:51:23 »
Dit is waarschijnlijk al bekend maar voor de zekerheid nog een topic.

indien je via survival naar de nether gaat. dan kom je uit in de oude nether survival 1.8.

Er is volgens mij ergens wat fout gegaan :/ :P 

EDIT: het is alleen mijn portaal die naar oude map leid andere poorten doen het wel gewoon


Mijn portaal op -147 +186 50 leid naar een stuk wat van de oude nether map komt.
Verder is er ook een portaal van duvelke die naar hetzelfde portaal gaat.
Dit stuk ligt vlak naast mijn oude poort in de nether.

Mijn vorige andere "uitgang" die minecraft voor mij gemaakt heeft gaat nog wel naar de poort waar hij eerst naar toe ging.

ook heeft deze poort een nieuwe uitgang gemaakt om de survival map.

portaal gaat naar een 1 block active portaal ... :P en in sommige delen van die chunk  komt water nu natuurlijk voor in de nether xD





 

111
Projecten / Re: [survival]Grand Central
« on: 11 December 2011, 11:33:37 »
Ze komen nog steeds binnen de verzoeken :)

We hebben al een paar aansluitingen werkende.

EDIT:

Spawn werkt (beide rails)
teutproject(temp naam) werkt
roerlepeltje (langste rails) werkt
demonicevl nog niet aangelegd
alphadog werkt
the far away nog niet aangelegd
superferd nog niet aangelegd
 aacoba nog niet aangelegd


112
Tweakcraft / Re: Adminwijzigingen
« on: 11 December 2011, 00:59:38 »
Edox, Appel & Vaag het beste voor jullie :)

maar welkom Jelmar, Wind, Wouter, Mondeus & Quazy!

Gefeliciteerd jelmar /wind /wouter / mondeus / quazy ;)

113
Support / forum inbox bugs
« on: 9 December 2011, 14:19:06 »
Hallo,

Ik kreeg vandaag een pm en daar merkte ik een aantal foutjes op van de pagina.

namen enz weggehaald :P geen bijzondere dingen ... maar voor privacy ;)

dit is in ie (9) (nieuwste firefox) chrome en safari



En deze error gebeurt bij firefox chrome en safari ( niet bij IE )


Zag er nog geen topic over was dus ik meld het eventjes.

(reply of quote en je kan bij heel het bericht natuurlijk :P)

114
Support / afk survival
« on: 7 December 2011, 22:27:12 »
Er gaat al een tijdje een discussie over afk zijn in survival.
Aangezien het in survival dag en nacht word :P gebruiken we onze trouwe bed om het dan weer dag te maken ( als iedereen kan / mee eens is)

Maar er zijn hier zo nu dan mensen die afk zijn. nou is daar weinig aan te doen. maar mensen met de tag [afk] worden door veel mensen in survival wel erg irritant gevonden.
(en kan het best begrijpen dat het gevonden word)

Nu was er de vraag of die mensen dan niet automatisch naar een andere wereld uit de weg verplaatst kunnen worden.

Zo niet jammer dan :) als het wel mogelijk zou zijn fijn natuurlijk.

sowieso komen er ook nog signs @ dome :)
waar we aantal verzoeken gaan/kunnen plaatsen :)




115
Projecten / Re: [survival]Grand Central
« on: 6 December 2011, 20:02:28 »
Wellicht dan niet verstandiger om Grand Central bij Spawn neer te zetten, klinkt veel logischer zodat je vanuit Spawn meerdere kanten op kunt

spawn zou tevol worden + huidige locatie was al aardig plat.
Ook had ik al een template gemaakt van het station voordat er officeel begonnen was  :+
* superferd wil ook wel een aansluiting

K ga alvast resources sparen :)
mag ik je coordinaten weten  ?  kan ik controleren of er niet al een lijn vlak naartoe gaat :)

116
Projecten / Re: [survival]Grand Central
« on: 6 December 2011, 08:38:01 »
Zet mij maar bij de geplande aansluitingen. Ik ben al iron aant sparen voor alle rails  (Y)
Je staat er bij ;)

Ik zal Spawn gaan voorbereiden op een station, zal denk ik wel onder de dome komen ipv daarboven aangezien ik spawn, zodra deze af is, niet continue zal blijven onderhouden.
 -O-
Logisch is ook niet erg :) ik ben van plan om de ondergrondse tunnels ook meteen mooi temaken :)
Aangezien we dit keer voor praktische gaan en niet verborgen :) kan dat ook meteen.

Ik heb al wel een leuk ideetje met meerder hoofdvertreklijnen en een makkelijk aansluit punt zodat het niet elke keer verbouwd hoeft te worden als er iemand bij wilt :)
Houd dat ook rekening mee met een 2de lijn naar spawn ?
Denk dat we daar vroeg mee rekening moet houden :) zo voorkomen we botsingen.

117
Projecten / [survival]Grand Central
« on: 5 December 2011, 21:13:55 »
Een veel gebruikte toepassing in de vorige map.
Grand Central komt terug.
Groter en dit keer bovengronds  ;)

Even uitleg voor de survivallisten die nieuw zijn of die Grand Central de vorige map niet gezien.
Grand Central is een Minecart station die naar veel van de huizen verbond door middel van een veilig spoor.

Hierdoor werd reizen door de map een eitje en kon je sneller aan verafgelegen projecten werken :)

Nieuwe opzet.

-Hij komt bovengronds ( makkelijker uit tebreiden)
-word gekopeld aan the far away (wanneer hij terugkomt / indien )
-53 lang 26 breed

Aansluitingen.
  • spawn dome +135 | 257
  • spawn dome terug +135 | 257
  • DemoniCEVL
  • Alphadog
  • superferd +360 | +10
  • Teut project
  • mondeus bridge (the far away)(volgt nog qua rails)
  • roerlepeltje -390 | +755
  • mobdrop


gepland. aansluiting
  • quaxyz
  • emp

Tussenstation

tussenstation
  • gods will (al gebouwd door gods will)
  • bram (geplande aansluiting bij alpahdog )


bouwers
landcross ( voornamste architect en lokale rails+ redstone expert :P )
teutates (vormgeving en resource leverancier :P )

Notitie 
Vorige keer heb ik bij de meeste lijnen rails geleverd dit keer als er iemand een aansluiting wil zelf voor resources zorgen :P

Locatie

Rond -140+183 (staat ook een donatie kist  }) )

Rode lijnen zijn tunnels :)


spawn tunnel



Opmerkingen, vragen ? stel ze hier.





118
Support / survival aanvraag
« on: 5 December 2011, 19:58:49 »
Over survival :)
Jullie hebben survival vip gemaakt :) en das helemaal niet erg moeten jullie zelf weten maar.


[q]Survival Aanvraag

Hier is het mogelijk toegang tot de survival world aan te vragen. Maak hiervoor een topic aan volgens het template dat door WouterH is gepost.[/q]

dit bestaat nog als board op het forum.
dit vind ik persoonlijk niet echt handig aangezien builders zo misschien denken dat het nog kan.
en het staat nogal slordig om zoiets te laten staan als je het beleid hebt aangepast.

 ;)

119
Tweakcraft / Re: Tweakcraft draait 1.0
« on: 2 December 2011, 11:04:45 »
Er zijn inderdaad nog een aantal kinderziektes. We zijn van de meeste op de hoogte maar post ze vooral (voor het geval we wat over het hoofd zien). We zijn/gaan druk bezig deze dingetjes op te lossen.
fake ores( in survival iniedergeval)
exp wat verdwijnt / level (in survival iniedergeval) (volgens mij komt het door naar andere wereld reizen  )
water wat van kleur veranderd / gras als het nacht word ( clientside error )



120
Tweakcraft / Re: Tweakcraft draait 1.0
« on: 1 December 2011, 17:13:13 »
Alle invs zijn al deleted zover ik kan zien. Afaik is het nooit de bedoeling geweest dat we inventories/storages zouden overzetten, enkel sommige gebouwen. Als hier kisten in staan worden die uiteraard dan ook verwijderd/leeg gemaakt.

zou mijn survival project tijdelijk in een archief kunnen ?

ik zal ongeveer 2 weken nodig hebben om resources op peil te krijgen en anders is het toch voer voor de enders :/ er staan redelijk wat torches maar nog geen 100% safe zone van monster spawn.


Pages: 1 ... 6 7 [8] 9 10