Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - AlexMedia

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 15
31
Algemeen / Re: Tweakcraft Fotoalbum
« on: 1 February 2015, 01:04:41 »
We hebben Gunther al in veel gedaantes mogen meemaken. Als speler, als serveradmin, als game-admin, als plugindeveloper, en tegenwoordig kunnen we 'm ook aanschouwen als villager!


32
Support / Re: 1.8 bugs
« on: 1 February 2015, 00:53:30 »
Twee dingetjes die op dit moment voor problemen zorgen:

1: Boots met een Depth Strider enchant worden gezien als haxxed item en worden verwijderd.
2: De site-chat toont geen enkel bericht dat via de site wordt verstuurd, enkel IRC/ingame berichten worden getoond. Berichten die vanaf de site worden verstuurd komen gelukkig wel aan.

33
Algemeen / Re: (AFK) Farm beleid
« on: 26 January 2015, 22:51:29 »

Van beide kanten lijkt het er niet op dat iemand iets toe geeft, wat denk ik te maken heeft met dat de argumentatie compleet langs elkaar heen loopt en dat mensen elkaars ideëen niet begrijpen.
Die indruk krijg ik niet, als ik de discussie zo lees. Mensen lijken elkaars ideeën en standpunten goed te begrijpen, maar blijven wel bij hun eigen standpunten. Daar is in mijn optiek niks mis mee.

34
Algemeen / Re: (AFK) Farm beleid
« on: 26 January 2015, 21:36:51 »
Op persoonlijke titel:

Ik denk niet dat gold en iron veel waarde hebben in onze bouwwerelden. Het "handmined" aspect van beide soorten blokken is jaren geleden al verloren gegaan toen het spul vrij verkrijgbaar werd als drops van pigmen en iron golems.

Is dat heel erg? Dat vind ik niet. In plaats van iron en gold zijn er andere materialen die nog steeds relatief zeldzaam zijn. Denk aan emerald, nether quartz, prismarine, sea lanterns, andesite, clay, enzovoorts. Voor dit soort blokken moet je alsnog moeite doen om ze te krijgen (voor sommige meer dan andere) waarna je weer die 'eer' van je harde minewerk hebt.

Als bouwmaterialen vind ik goud en ijzer trouwens ook niet echt heel mooi. Een ijzerblokje her en der is misschien nog wel leuk, maar met tientallen kisten vol iron zie ik geen mooie gebouwen weggezet worden. Met de juiste mix van allerlei andere soorten blokken (verkregen op verschillende manieren) zie ik veel mooiere bouwsels verschijnen.

P.S. In een 1.8-snapshot had Mojang de beperking opgelegd dat de items alleen nog gedropt werden als een speler een mob doodde, maar bij de snapshot van een week later is het dus weer teruggedraaid. Mojang kiest er dus doelbewust voor om het mogelijk te maken dat spelers volautomatisch grote hoeveelheden gold en iron kunnen verzamelen, zonder dat ze hiervoor iets hoeven te doen.

35
Algemeen / Re: Tweakcraft Fotoalbum
« on: 25 January 2015, 20:05:19 »
Notchcode ftw...



(Webhawk ziet wel gewoon glas)

36
Algemeen / Re: Tweakcraft Fotoalbum
« on: 25 January 2015, 03:31:13 »
En anderhalf uur na vertrek uit Rendez zijn we aangekomen in OeiTown *O*


klik voor groot

37
Algemeen / Re: Tweakcraft Fotoalbum
« on: 25 January 2015, 02:42:59 »
En nog even de route:



klik voor groot

38
Algemeen / Re: Tweakcraft Fotoalbum
« on: 25 January 2015, 02:33:51 »
Deze vlucht wordt u aangeboden door Freaker Flight Services.



groot

39
Algemeen / Re: Tweakcraft Fotoalbum
« on: 25 January 2015, 02:13:13 »
UFO gespot op Tweakcraft!
Hahaha. Is dat Freaker?
Jazeker, dat is Freaker die op weg is van Rendez naar OeiTown 7(8)7

Zijn uitzicht:


En een livestream: http://www.twitch.tv/freaker5005

40
Algemeen / Re: Oude functie porten van oude client?
« on: 23 January 2015, 22:14:28 »
Ziet er al goed uit. Duidelijk te zien in welke zone jij bent :Y

Links aanklikken vanuit de cliënt is wel iets wat ik gebruik.

41
Support / Re: Custom Recipes
« on: 22 January 2015, 21:33:47 »
We zijn aan het kijken naar hoe we het beste om kunnen gaan met de nieuwe blocks in 1.8. Stay tuned!

42
Algemeen / Re: Oude functie porten van oude client?
« on: 22 January 2015, 21:14:56 »
Ja hoor, dat wil ik wel. Er zijn mooiere fonts dan wat er by default in het texturepack zit :)

43
Tweakcraft / Re: Adminwijziging
« on: 20 January 2015, 22:29:26 »
*O* Dank :)

44
Support / Re: 1.8 Custom client
« on: 19 January 2015, 23:27:31 »
Voor de mensen bij wie de client crashte bij het plaatsen van een slab in een crafting square: dit probleem is opgelost. De oorzaak was een oud recept voor de gladde dubbele haxslabs, wat Gunther uit de serverconfiguratie heeft gegooid. Dat verhielp de crashes meteen. :)

45
Support / Re: 1.8 Custom client
« on: 18 January 2015, 18:29:26 »
Ik zeg er wel best (welja, eerder alex) dat het installeren van forge ervoor kan zorgen dat je clientmods niet meer deftig sync'en met de Tweakcraft server. Dit omdat hij weigert door te geven aan de server dat je de betreffende mods geinstalleerd hebt bij het joinen (de befaamde "REGISTER" packet).
Vandaar mijn keuze om FML weg te laten. :)
Quote
Alsook, is die villagermod zo zwaar voor je client dan? Ik weet dat mijn OpenGL code vrij sloppy was, maar ZO sloppy? :P.
Ik merkte op mijn machine wel een performanceverschil, maar daarnaast vond ik die stippellijnen ook best wel vervelend. Ik schakel die mod wel in wanneer ik 'm nodig heb, en verder niet :P
Quote
Alsook, best zorg je dat je 1.8.45 neemt als liteloader versie als je die nog niet hebt, want zorgt ervoor dat je niet per reconnect meerdere keren dezelfde packets richting je clientmods stuurt.
Ging hem over deze ticket : https://www.assembla.com/spaces/liteloader/tickets/72#/activity/ticket:
Ik weet niet precies meer welke versie van Liteloader ik in de client heb gestopt, ik zal dat later eens checken. Als het een oudere versie is zal ik m'n ZIP bijwerken en hier posten.
Quote
EDIT: Alsook heb ik nog wat dingen te fixen voor TCUtils Client, zo bijvoorbeeld wat betere nametag rendering zodat het ook zichtbaar is in het donker, en wat bugfixes daarin (bv dat je nametag ook goed zichtbaar is als je croucht. Nu zie je dan de playername ipv de Nick).

Alsook kan ik kijken of het mogelijk is van een "HD Skin" soort feature te maken voor wie dat wil. No promises though :p.

Dat zou tof zijn. ;)


edit: in mijn client zit Liteloader 1.8.0, build 45. De Liteloaderbug zou dus niet moeten voorkomen. Wel heb ik een andere bug gezien, wanneer je een slab in een crafting square mikt crasht de client met een NullPointerException tijdens het renderen. Geen idee waar dat aan kan liggen.

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 15