Quote from: Freaker5005 on 18 May 2016, 20:34:55
mooi hoor. had tbh net ideeën voor die portal mja ik kan hier wel omheen werken. =D
Doe je ding
Misschien kunnen we rondom ook weer een soort bouwcontest houden net als bij de zuidelijke toren.
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Show posts MenuQuote from: Freaker5005 on 18 May 2016, 20:34:55
mooi hoor. had tbh net ideeën voor die portal mja ik kan hier wel omheen werken. =D
Misschien kunnen we rondom ook weer een soort bouwcontest houden net als bij de zuidelijke toren.

. Iemand ideëen voor een interieur? Gunpowder opslag?


. Het moet ook niet te vol worden vind ik. Er is van alles te beleven en dat is mooi :D Mijn laatste bouwseltjes waren wat marktkraampjes en wat bomen hier en daar.