Main Menu
Menu

Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts Menu

Messages - Goofff

#1
Projecten / Re: Nieuwe spawn. World Build
19 May 2016, 12:17:27
Quote from: Freaker5005 on 18 May 2016, 20:34:55
mooi hoor. had tbh net ideeën voor die portal mja ik kan hier wel omheen werken. =D

Doe je ding :) Misschien kunnen we rondom ook weer een soort bouwcontest houden net als bij de zuidelijke toren.
#2
Projecten / Re: Nieuwe spawn. World Build
18 May 2016, 00:18:40
De Jungle Tower met portaal is ook af. Vanaf de spawn kun je straks naar drie punten op de map reizen. Nu in het noorden nog eentje :)

#3
Tweakcraft / Re: Tweakcraft over op 1.9
21 March 2016, 19:45:03
Cool!
#4
Tweakcraft / Re: Tweakcraft over op 1.9
11 March 2016, 12:56:10
Jeej :D
#5
Projecten / Re: Nieuwe spawn. World Build
28 December 2015, 15:10:17
Beginnetje gemaakt met de sneeuwplakjes voor het winterthema. Als je het leuk vindt om te helpen, er staan kistjes bij de spawn toren :)
#6
Tweakcraft / Re: DCM2: The Long Run
13 December 2015, 15:46:30
Gefeliciteerd!  *O*
#7
Tweakcraft / Re: DCM1: Build Competitie
5 December 2015, 23:37:52
Woohoo 2e 😃  Gefeliciteerd Wave! Erg leuke contest Freaker  (Y)
#8
Tweakcraft / Re: DCM: Build Competitie
4 December 2015, 17:58:47
Leuk idee Freaker! Ik ben erbij en doe mee :)
#9
Projecten / Re: Nieuwe spawn. World Build
23 November 2015, 17:27:36
We hebben nu ook een oostpoort *O*. Iemand ideëen voor een interieur? Gunpowder opslag?
#10
Algemeen / Re: Hi guys, nieuwe speler: Marinus84
23 November 2015, 15:20:57
Welkom!
#11
Projecten / Re: Nieuwe spawn. World Build
5 November 2015, 02:15:08
Gebouwtje erbij gemaakt voor banieren/vlaggen. Ik heb al enkele ontwerpen gemaakt, vul de collectie gerust aan  :)



#12
Projecten / Re: Nieuwe spawn. World Build
16 October 2015, 20:07:23
Vandaag weer eens ingelogd. Ik vind de spawn echt heel tof in Halloween stijl :D Leuk gedaan Freaker!
#13
Projecten / Re: GOLD
7 October 2015, 00:05:06
Bij de spawn van Build ligt een mijn, tien stappen naar het noorden. Misschien een ondergrondse goudader / verborgen schatkamer / maya doomsday tempel?

Als je trouwens géén penis wilt bouwen, moet je NIET naar de Franse architect Ledoux zoeken. Hij heeft ooit een fallus tempel ontworpen. Niet zoeken.
#14
Projecten / Re: Nieuwe spawn. World Build
12 September 2015, 03:41:49
Ik denk dat de spawn wel zo'n beetje klaar is :). Het moet ook niet te vol worden vind ik. Er is van alles te beleven en dat is mooi :D Mijn laatste bouwseltjes waren wat marktkraampjes en wat bomen hier en daar.

Zijn er nog leuke toevoegingen? Ik zag ergens een treinstation verschijnen. Dat kan eventueel aan de mijn gekoppeld worden.

Van wie is dat grote kasteel dat in het zuiden wordt gebouwd? Want ik ben van mening dat er wel een beetje ruimte tussen de spawn en nieuwe projecten mag zitten. Of wil de bouwer dat het erbij hoort?
#15
Projecten / Re: Nieuwe spawn. World Build
19 July 2015, 01:14:02
De bovenste kaartenkamer moet ik nog dichtmaken, wordt nu nog nat met een regenbui :p

Je minigolf is leuk Freaker :D

Ennn... de bovenste kamer van de spawn toren heeft nu portals die in de toekomst naar verschillende plekken op de map kunnen leiden. De zuidelijke portal is al in gebruik en warpt naar een arabische toren vlakbij Alqasr. Als mensen in dezelfde stijl een poging willen wagen zijn ze welkom hun gebouwtjes rond de toren te plaatsen, net als bij spawn. Er is geen zone dus wees vrij om iets aan te passen (ook aan de toren) als je een leuk idee hebt.