Nooooh D:
Succes :]
Gaan we nu wel een keer wat samen bauwen? ^^
Succes :]
Gaan we nu wel een keer wat samen bauwen? ^^
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Show posts Menu
Quote from: teutates1989 on 19 January 2012, 16:26:06Het graven is niet echt probleem, de spullen om die rails aan te leggen wel.Quote from: dolcaer on 19 January 2012, 16:22:42
Niks lopen, aansluiten op GC die hap
Groot gelijk waarom niet ? aansluitingen genoeg en aan het graven ben je toch al.
Volgens mij(niet zeker) zit emp tunnel een flink eind in de goede richting dus waarschijnlijk hoef je niet eens zo extreem veel te graven.







.
ouders doen moeilijk. Moet maar snel uit huis hier
