Ik leef nog
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Show posts Menu
Quote from: Freaker5005 on 17 May 2016, 00:07:37PSA: er is inmiddels een elytravillager in de bouwwereld, bij het vliegveld
Elytra graag toevoegen of een villager maken die ze verkoopt rond spawn. Roep maar als je een gebouwtje wil.(om na te bouwen ofc of die je mij laat bouwen)

Quote from: Freaker5005 on 30 November 2015, 21:21:07Als je een los topic aanmaakt met alle relevante informatie in de openingspost (wie? wat? waar? wanneer? waarom?), dan trap ik 'm naar de FP.
Zou misschien wel handig zijn als het dan op de Front page komt.
Quote from: Freaker5005 on 28 November 2015, 20:48:42Ik vind het idee leuk, maar ik denk wel dat je gelijk hebt. Het is de laatste tijd sowieso weer erg rustig op TC.
het lijkt er op dat hier geen animo voor is. Of in ieder geval veel te weinig.
Quote from: mhirr on 29 November 2015, 05:24:53Met de muziek mee
En waar is toch het admin-team gebleven?
