Zou ik plot 2 mogen?
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Show posts Menu
Quote from: freeman21 on 1 July 2011, 14:02:47oh okey mijn excuses voor het ongemakQuote from: Flodder450 on 1 July 2011, 11:37:09Quote from: MoondustNL on 1 July 2011, 08:36:43Zou je een grote Kathedraal opnemen in het ontwerp?
Ga ff beginnen aan een klein ontwerpje.
Moet nog ff kijken of er een park bij stadshuis komt,
maar dat volgt nog wel.
Als je ideen hebt post ze ff. Dan kan ik kijken hoe
ik ze meeneem in het ontwerp.
Moon
ongeweer 60 breed bij 200 lang (het vak waar hij inkomt,de kathedraal zelf is iets kleiner)
het leifst op laag 60-65,zodat ik ruimte heb voor de torens e.d.
flodder ik hgeb je gezegt dat ik geen fan ben van kerken.. als luisteren lastig is dan moet je niet mee werken!
Quote from: MoondustNL on 1 July 2011, 08:36:43Zou je een grote Kathedraal opnemen in het ontwerp?
Ga ff beginnen aan een klein ontwerpje.
Moet nog ff kijken of er een park bij stadshuis komt,
maar dat volgt nog wel.
Als je ideen hebt post ze ff. Dan kan ik kijken hoe
ik ze meeneem in het ontwerp.
Moon
Quote from: Rhan21 on 30 June 2011, 23:29:38als de grondlaag/straatniveau op laag 60-63 is,red ik het makkelijkQuote from: Flodder450 on 30 June 2011, 23:26:55
zal wel een zeer grote kerk worden,heel,erg.groot
denk maar aan iets als de Dom van Keulen of de Notre Dame de paris
Als je zulke kathedralen wilt bouwen, hou dan wel rekening met de bouwhoogte. Vaak zijn zulke gebouwen wel hoger als c.a. 60 blocks.
Quote from: Gerjojo on 30 June 2011, 20:38:47ik zou hem wel willen bouwen,makkelijk :D
Die kan mooi aan het centrale plein ook!