Menu

Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts Menu

Messages - sikerdebaard

#1
Projecten / Re: de dubai toren
23 October 2011, 11:52:18
Geweldig plan van aanpak...
#2
Tweakcraft / Re: Nieuwe admins
4 October 2011, 20:55:41
TLDR plx, ik luister niet naar teksten waar mijn oren van gaan bloeden.
#3
Magazine / Re: Editie 2 - Kerstspecial
1 October 2011, 10:30:25
Quote from: duvelke666 on  1 October 2011, 04:52:23
oud en nieuw natuurlijk feesten en zuipen
tot je op handen en knieen naar huis moet kruipen
LOL

+1
#4
Tweakcraft / Re: Regarding 1.8
14 September 2011, 21:46:05
Die Engelse zinsopbouw kan wel wat beter...  En ik dacht dat we een Nederlandstalige community waren?
[/chagrijn_modus]
#5
Algemeen / Re: Minecraft 1.8 leak
10 September 2011, 10:29:24
Screenshot?
#6
Algemeen / Minecraft 1.8
10 September 2011, 04:12:09
Hmm, Mojang heeft stiekem Minecraft 1.8 beschikbaar gesteld. Zit atm op een tablet, kan iemand verifiëren of dit waar is?

http://assets.minecraft.net/1_8-pre/minecraft.jar
#7
Tweakcraft / Re: Datum Tweakcraft jubileum
4 September 2011, 12:54:50
Het weekend zal voor veel mensen een betere optie zijn. Vrijdag kan voor mij zoiezo niet.
#8
Algemeen / Re: Programmeurs gezocht
12 August 2011, 08:30:44
Een aantal basic achtige talen (waardeloze troep)
Java met een hele rits aan libraries, inclusief MIDlet en Android programming
C (vooral embedded systemen en DSP's)
Ben me in C++ nog aan het verdieppen, gaat nog niet zo vloeiend.

Ik ben op de hoogte van patterns.
Via een course Programming Paradigms heb ik naar een hele hoop andere talen en programmeerconcepten gekeken, maar om nu te zeggen dat ik deze talen meteen beheers... :p
Daarnaast ken ik natuurlijk een hele berg aan esoterische talen zoals Brainfuck, Perlstone, Whitespace etc.

Qua databases heb ik vrijwel elke op SQL gebasseerde interface wel gebruikt. NoSQL heb ik me nog niet heel erg in verdiept. Moet ik nog eens goed voor gaan zitten.

Aan opleidingen heb ik een MBO diploma dat zwaar waardeloos is en heb ik mijn HBO Informatica bijna voltooid via een verkort MHBO-traject.
#9
Support / Re: [Plugin] TweakCart 0.2.0
30 July 2011, 16:41:24
Dus toch nog via bordjes. Hoe is de parser opgebouwd? Wordt de tekst van tevoren gelext?
#10
Support / Re: Nieuwe members
11 July 2011, 19:27:37
Quote from: Jerpy on  4 July 2011, 20:52:15
[..] al is het alleen maar in de newbieworld :).

Zulake had niet genoeg koffie op?
#11
Quote from: Icequeenzz on  8 July 2011, 18:06:06
Heb ff bij warp monstermobspawner een aantal chests geplaatst.
gewoon de trap aflopen en je ziet ze staan ;)
hartelijk bedankt (nu ff blob poken de main post aan te passen xD)

Ice

In kisten geplaatst.
#12
Quote from: Icequeenzz on  8 July 2011, 04:13:08
[..]
Op dit moment ligt er iets meer dan 6k wol (ong 105 stacks wol).
maar we zijn er nog lang niet :) (ongeveer op 3 % van de totale hoeveelheid limewool nu)

Ice

Heb nog een kleine 2107 cactus green, ben alleen niet zo vaak online op het moment. Kan ik het ergens in een kist dumpen?
#13
Cool! Wat wel nog een punt is, is het object (artifact? resources?) waar om gevochten wordt. Daarnaast stel ik voor dat de dark nation een zwaar geïndustrialiseerd zooitje wordt.
#14
Quote from: royanl on 29 May 2011, 21:43:29
Ik draai hem modloos, dus de Minecraft_server.exe kaal. Zal het zoemeteen even gaan proberen.

Doe geen moeite. Voor deze plugin moet je bukkit draaien. Google -> bukkit.
#15
Quote from: Bouncer on 29 May 2011, 14:13:15
[..]
Misschien is het wel handig als de admins de /admin tickets online of op hun phone kunnen bekijken?

Er is een ticket systeem? o.O
Zet dat eens snel in de server MotD.