Main Menu
Menu

Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts Menu

Messages - robinhierr

#1
Support / Re: End Crystals
27 May 2016, 16:37:28
Is het wel mogelijk in de Nether?
#2
Tweakcraft / Re: Tweakcraft over op 1.9
13 March 2016, 09:46:30
Nice  *O*
#3
Om 8 uur is de show, zorg dat je er iets van te voren bent!
#4
Tweakcraft / 23 januari: Vuurwerkshow + contests
19 January 2016, 17:53:58
De vuurwerkshow en wedstrijden vinden plaats op zaterdag 23-01 om 20:00. Zorg dat je ongeveer 10 minuten van te voren aanwezig bent! We wachten niet op mensen. Na de vuurwerkshow is er een paardenrace. Na de paardenrace over de nieuwe racebaan kun je meedoen met spleef. Ik hoop dat jullie allemaal weer die gezellige oude tijden komen herleven!

-robinhierr
#5
Algemeen / Re: Vuurwerkshow + contesten datum
11 January 2016, 14:55:14
De vuurwerkshow en de contesten vinden plaats op zaterdag 23-01 om 20:00. Zorg dat je er bent!
#6
Algemeen / Vuurwerkshow + contesten datum
5 January 2016, 16:12:44
Ik heb een nieuwe poll aangemaakt. Komend weekend is te dichtbij en volgende week heb ik een toetsweek. Daarom pas over een paar weken.
#7
Algemeen / Re: Vuurwerkshow +contesten 2016
4 January 2016, 16:56:33
De vuurwerkshow is afgelast. Te weinig mensen.
#8
Algemeen / Re: Vuurwerkshow +contesten 2016
30 December 2015, 23:31:57
Quote from: mhirr on 30 December 2015, 05:02:38
Ik kan niet stemmen...

Je hebt gestemd op: Nee, de server is dood en ik heb geen zin
#9
Algemeen / Re: Vuurwerkshow +contesten 2016
29 December 2015, 01:51:21
Het wordt niet gehouden op 31 dec. Waarschijnlijk rond 10 januari. Tijdens oud en nieuw kunnen de meeste mensen niet.
#10
Algemeen / Vuurwerkshow +contesten 2016
27 December 2015, 21:27:17
Als er genoeg mensen geïnteresseerd zijn organiseer ik weer een vuurwerkshow met paardenrace en spleefcontest. De vuurwerkshow vindt net als vorig jaar plaats bij de racetrack van OeiTown.
#11
Tweakcraft / Re: DCM2: The Long Run
9 December 2015, 15:47:20
Hoe lang zal de race ongeveer duren? Komt de race ook langs ons eiland, zal erg leuk zijn. Er is een tunnel onder de zee door. Ik doe graag mee.
#12
Tweakcraft / Re: DCM1: Build Competitie
7 December 2015, 19:50:32
Gefeliciteerd! Het ziet er goed uit. (Y)
#13
Algemeen / Re: December Competitie maand?
30 November 2015, 17:41:07
Begin volgend jaar zal er ook weer een vuurwerkshow met paardenrace en andere wedstrijden komen.
#14
Algemeen / Re: Hi guys, nieuwe speler: Marinus84
22 November 2015, 15:13:17
Sorry, het spijt me. Ik had beter na moeten denken.
#15
Projecten / Re: Nieuwe spawn. World Build
14 October 2015, 08:59:16
Quote from: Giordino on 12 October 2015, 18:06:09
Ik snap dat de server de laatste tijd een dooie bedoeling is maar om dat nou uit te beelden bij spawn nodigt ook niet echt uit  :+

+1