Forum
Tweakcraft => Support => Topic started by: Hsheepypx on 3 August 2012, 10:34:02
-
Mag de [DGate] ook Iron Bars gebruiken aub?
Krijg nu alleen "Gate Opened!"
-
In World: main doet heel de gate system het niet dus ook dgate.
In World: world heeft gate het altijd gedaan.
Graag iemand naar kijken aub.
-
Ik weet niet precies bij welke plugin DGate hoort, maar heb in BetterMechanics Iron Bars toegevoegd onder Bridges en Doors. Gates bij BetterMechanics heeft geen allowed-materials variable.
Wat betreft het niet werken van (D)gates: Wellicht dat Gunther hier naar wil kijken?
-
Als ik kijk naar de broncode van GateConfig voor BetterMechanics (https://github.com/Edoxile/BetterMechanics/blob/master/src/net/edoxile/bettermechanics/handlers/ConfigHandler.java#L174) zouden iron fences standaard op de allow-list voor Gates moeten zitten. :)
-
Dan moet er alleen nog even gekeken worden of hij in World: main aan mag, want deze doet het niet.
en in World: world doet hij het wel
-
Als iron fences voor bridges gebruikt mogen worden zouden wooden fences dan ook voor bridges gebruikt mogen worden? :P
Dat is wel leuk voor een "touw" brug en zo.
-
Waarom zou je eigenlijk bepaalde blocks niet toelaten?
-
dit vanwegen auto farmen zoals logs.
-
Waarom zou je eigenlijk bepaalde blocks niet toelaten?
Omdat je bijvoorbeeld heel snel obsidian hiermee kan minen (gewoon stuk lava in obs veranderen, bordje gate erbij + kist, knop rammen en je hebt een kist vol obs).
-
Als iron fences voor bridges gebruikt mogen worden zouden wooden fences dan ook voor bridges gebruikt mogen worden? :P
Dat is wel leuk voor een "touw" brug en zo.
-
Toegevoegd. Ook bij Doors (vanaf volgende reboot).
Wat betreft de bug die Hsheepy meldde: Alles werkt wel correct, er zit alleen een kleine bug in BM, waardoor je Gates niet kan dichtdoen dmv rightclick. Dit werkt momenteel enkel dmv redstone-power.