Tweakcraft > Projecten

Nieuwe spawn. World Build

<< < (3/12) > >>

Hsheepypx:

--- Quote from: mhirr on 14 June 2015, 16:00:07 --- Ik leg Tweakstreet aan, met pleisterplaatsen om even uit te rusten... Een prettige manier van reizen (wandelen) tussen de bouwwerken en projecten.

--- End quote ---
Ik vond zelf dat maar niets hele paden cross door de main world. Graag niet nog een keer op build world Please.

AlexMedia:

--- Quote from: Hsheepypx on 14 June 2015, 16:04:43 ---
--- Quote from: mhirr on 14 June 2015, 16:00:07 --- Ik leg Tweakstreet aan, met pleisterplaatsen om even uit te rusten... Een prettige manier van reizen (wandelen) tussen de bouwwerken en projecten.

--- End quote ---
Ik vond zelf dat maar niets hele paden cross door de main world. Graag niet nog een keer op build world Please.

--- End quote ---

Hier wil ik me wel bij aansluiten. Op dit moment is de wereld nog zo goed als leeg, veel paden kun je dan ook nog niet bouwen. Misschien op een later moment wel, maar zoek dan aub eerst contact met de admins zodat we met z'n allen een weg kunnen vinden.

(Op persoonlijke titel) Ik vind Tweakstreet een leuk idee, maar ik kan me voorstellen dat je anderen beperkt in hun projecten omdat er ineens een weg in/langs hun zone loopt.

Freaker5005:
ik heb liever een metro dan tweakstreet in build

Ik was toen nieuwschierig hoe het in main zou worden. Maar om eerlijk te zijn vind ik het nog al veel op elkaar lijken en nog al strak.

Freaker5005:
nja in main hoort het er bij ik denk alleen niet dat het zo gewaardeerd meer word als je ook build er vol mee gooit want in main zijn wel een aantal leuke vertoef huisjes onderweg.

mhirr:
"Ik denk alleen niet dat het zo gewaardeerd meer word als je ook build er vol mee gooit." Op Main ligt één halve Tweakstreet, van het middelpunt naar de noordpool. Tweakstreet wordt door drie smaakmakers van Tweakcraft niet gewaardeerd. Prima. Einde oefening. Dan geen leuk wandelpad tussen en naar de projecten.

Dat was gisteravond, vandaag denk ik er heel anders over, gelukkig. Ik laat me het plezier dat ik beleef aan het bedenken en aanleggen van Tweakstreet niet ontnemen omdat drie Tweakers er moeite mee hebben. Géén rails, géén stations... ik graaf geen bergen af, ik egaliseer niet hele gebieden. Ik leg een wandelpad van drie dirt-blokjes breed aan. Een pad dat zich voegt naar de omgeving. Een pad dat -bewust- niets voorstelt. Als je een zone wil claimen, een gebied wil bezetten waar toevallig Tweakstreet doorheen loopt; geen probleem, dan verleg ik Tweakstreet. Tweakstreet wil verbinden, niet bezetten. Tweakstreet is bedoeld voor alle Tweakers, niet alleen voor de  'eigenaar' en iedereen met 'rechten'.

En als jullie dat niet bevalt, Hsheepypx, AlexMedia en Freaker5005, dan lopen jullie er maar naast in plaats van er op.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version