Tweakcraft > Support

dag en nacht

<< < (2/3) > >>

mhirr:
Ik doe niet dramatisch, ik kan er gewoon niet tegen. En ik ga niét weg. Ik begrijp dat er nu ook een levertje is voor voor of juist tegen regen... ondertussen sneeuwt het nóóit meer op Main. Is de nacht belangrijk? Nee. Is sneeuw belangrijk? Welnee. Maar het is wel exemplarisch. En via de site zie ik wie er ingame zijn...

Mijn oplossing: zet àlle bouwsels/projecten op Main en Original òf in het archief òf verhuis ze naar het Openluchtmuseum op de nieuwe 1.8.-wereld en laat die nieuwe 1.8.-wereld zoals MC het bedoeld heeft: met -bijvoorbeeld- een dag en nachtritme en met sneeuw.

Loev:

--- Quote from: mhirr on  3 February 2015, 03:27:46 ---Ik doe niet dramatisch

--- End quote ---

* Loev leest eerdere posts....
Nou....

GertJan:
Slecht geslapen ofzo? o w8 er is geen nacht dus ook geen slapen dat verklaard een hoop

mhirr:
't Is alweer 'over': ik hou m'n mond wel. Loaterz.

AlexMedia:
Wat niet meehelpt is natuurlijk dat we lang hebben moeten wachten op 1.8 (oorzaak ligt buiten TC, namelijk de sores rond Bukkit). Nu we eenmaal over zijn op 1.8 merk ik dat het toch wel weer wat drukker is. Er is nog wel het nodige te doen (zoals een 1.8-resource en/of bouwwereld) maar daar wordt (rustig) aan gewerkt.

Het is niet meer zo druk als 3 jaar geleden omdat Minecraft niet meer zo populair is als 3 jaar geleden. De mensen van toen zijn andere dingen gaan doen, de mensen van nu doen ook sneller andere dingen (zoals modded).

Van mij hoeft het niet zo nodig altijd dag te zijn in een wereld, ik vind de werelden er 's nachts ook mooi uit zien (mits er werk is gestoken in verlichting).

Offtopic: Het enige wat ik eigenlijk nog mis in Minecraft is een schijnwerper, want sommige gebouwen zijn niet goed te verlichten op het gebouw zelf.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version