Tweakcraft > Support

dag en nacht

(1/3) > >>

mhirr:
Waarom is er op Main geen 'nacht' meer? En waarom denkt iemand dat hij zóveel wijsheid in pacht heeft dat hij de 'nacht', zonder overleg, wel uit kan zetten? Elders op dit forum probeert Gazeebo te achterhalen waarom het niet meer zo gezellig druk is op Tweakcraft. Volgens mij is het gedrag van de 'nachtuitzetter' het antwoord. Wie, voor de zoveelste keer, schijt heeft aan alles en iedereen en daar mee weg komt omdat het admin-team ook wel wat beters te doen heeft, hopt uiteindelijk op een lege server...

Jelmar:
Ik geloof dat het een of andere contraptie is van GuntherDW die het dag houdt. Als men dat liever niet heeft, dan zet ie die wel uit.

Verder, volgens mij is het júist gezellig druk op TC de laatste tijd?

FlutterShy:
Better yet, je kan het zelf zelfs uitzetten als je wil. Staan gewoon 2 levertjes op spawn voor anti-regen en anti-nacht.

mhirr:
Dan loop ik die gezelligheid steeds mis. Jammer. En nee, zonder aankondiging (inderdaad: 'aankondiging', niet 'overleg') heb ik ALLES liever niet. Sorry. Ik ben er klaar mee. We zijn nu een maand 1.8. en er is niets veranderd. Als ik zou weten hoe ik m'n Nedderz kon verhuizen, zou ik het doen. Hebben jullie daarna geen last meer van mij. *leest nu de post van Flutter* Er is een levertje op spawn voor anti-nacht. Had ik dat kunnen weten? Ben ik nou gek of ben ik het? Ik ben het..

Jelmar:
Mhirr, doe 'ns een keer niet meteen zo dramatisch, man. Niet meteen weer roepen dat je weggaat omdat er een kleine verandering is. Het gaat om de dag- en nachtcyclus, niet om leven en dood. Er is met mij ook niks overlegd, maar ik wist er wel vanaf, doordat ik let op wat er gezegd wordt in de chat. Er is niks aan de hand.

En ja, blijkbaar ben je dan op verkeerde tijden online, na 12'en is het niet zo gek dat je de grootse drukte misloopt. Om 3 uur 's nachts zijn er logischerwijs niet veel mensen, overdag en 's avonds genoeg. Zo waren er de afgelopen 7 dagen 40+ unieke spelers op de server.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version