Tweakcraft > Projecten

Paradise Park

(1/7) > >>

Freaker5005:
Paradise park is een Themapark/pretpark.
In een Perzisch/Arabisch thema waar ik al een tijd je mee bezig ben. Er komen meer thema's dan alleen Perzisch/Arabisch en ook meer attracties dan alleen achtbanen.
Het park bevat nu 2 kleine achtbanen 2 grote achtbanen water bootjes en een water glijbaan.
nu ben ik nog wel opzoek naar nieuwe attracties. dus als jullie iets weten zou ik het graag horen ;).

Kom is kijken /warp Paradisepark Projects of /warp Paradisepark Default

Attracties die ik al klaar heb en zo kan gaan bouwen zijn:
- Monorail.
- Draaimolen.

Reden dat ik met Paradise Park begonnen ben:
Ik ging is kijken in Mineflags en aangezien deze op non-actief staat vroeg ik om een rondleiding. na deze rondleiding bood ik mijn hulp aan maar deze werd afgewezen. ;).
Toch wilde ik een pretpark hebben dus ben even op de map gaan kijken en ik vond een leuk plekje in de woestijn. De keuze voor in de woestijn is omdat deze best wel plat was en ik inspiratie had door Al Qasr. Na dat ik begonnen was met de ingang en een paar attracties had gebouwd, wilde ik het niet als enige thema Perzisch/Arabisch. Zo ging ik op Wikipedia rond kijken voor attracties en hoe echte parken het deden. nu heb ik 3 leuke thema's Middeleeuwen/kasteelen, Piraten/Piraten dorp en Redrock/wilde westen.

Heb je nog sugesties laat even en berichtje achter ;)


Gr. Freaker

Freaker5005:
momenteel bezig met een dark ride die zich aan u rechter hand bevind zodra je het The Kingdom binnen komt. deze dark ride zal gebruik gaan maken van een monorail systeem.

windwarrior:
Protip, als je mooie screenshots wil maken moet je even Optifine AA/AF edition installeren, dan mipmapping aanzetten en AA aanzetten. Dan zijn de randjes niet zo kartelig :)

Freaker5005:
kj tnks
btw was er ook een manier om hem netjes te resizen? of moet ik dat zelf doen?

Milenco:
Er is een plugin waarbij je de resolutie kan 'fixen' op 720p of 1080p. Ik zie nu dat deze plugin is gestopt qua ontwikkelingen, maar er staan wat alternatieven in het topic:

http://www.minecraftforum.net/topic/946095-125-mcres-stopping-work-on-it/

Voor echt epische screenshots is het mooi om een aparte client te hebben met Sonic Ether shader mod e.d. Dan heb je ook mooie schaduwen enzo :)

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version