Nieuws > Tweakcraft

Nieuwjaarsbijeenkomst

(1/4) > >>

robinhierr:
Beste Tweakcrafters,


Het is al weer bijna 2015, en het nieuwe jaar moet weer gevierd worden. Daarom organiseer ik een vuurwerkshow met nieuwjaars spelen. Aangezien de meeste mensen tijdens de jaarwisseling niet op Minecraft zitten, vindt het plaats op Vrijdag 9 januari 2015 om 21:00 op de tribune bij het paardenracecircuit. Iedereen is welkom. Een van de doelen is het recordaantal spelers van 2014 dat momenteel op 20 staat te verbreken!

Het programma

De vuurwerkshow
Om Exact 21:00 begint de automatische vuurwerkshow met bijbehorende extra's gemaakt door onze eigen AlexMedia! op het paardenracecircuit. Zou iemand dit willen filmen en uploaden naar YouTube?

De nieuwjaars spelen
Na de vuurwerkshow vindt er een paardenrace plaats op het circuit, behalve de eer kan er ook nog een prijs worden uitgereikt, maar dat is nog niet zeker.
Na de paardenrace worden er spleefcontesten gehouden.


Kom allemaal dus massaal naar de bijeenkomst en laten we hopen op een goed 2015 met meer spelers en gezelligheid, ook zou het erg leuk zijn als Jelmar en Uberdude erbij kunnen zijn!

Dit topic wordt up-to-date gehouden


De nieuwjaarscommissie

Marterino:
Oh spleefcontest is er dus wave is er sowieso bij.

AlexMedia:
(&Tweakcraft) Site: <Giordino> Hmmm 19:30 op de tribune maar om 18:30 al een vuurwerkshow

Dat lijkt me niet helemaal te kloppen. Die 18:30 moet denk ik 19:30 zijn, toch Robin?

robinhierr:

--- Quote from: AlexMedia on 29 December 2014, 17:19:28 ---(&Tweakcraft) Site: <Giordino> Hmmm 19:30 op de tribune maar om 18:30 al een vuurwerkshow

Dat lijkt me niet helemaal te kloppen. Die 18:30 moet denk ik 19:30 zijn, toch Robin?

--- End quote ---


aangepast, nu 19:30

Freaker5005:
ik kan niet neem ik aan aangezien ik die dag ga zwemmen met klasgenoten. Maar hangt er vanaf tot hoelaat ik ga dus ik hoop dat gods(of andere) het filmt en er een leuk filmpje van maakt.
Voor iedereen die er niet bij kan zijn.

Any way veel plezier en allen alvast een gelukkig nieuw jaar en de beste wensen.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version