Tweakcraft > Support

TweakCart2

<< < (2/18) > >>

aacoba:
Sign aan de zijkant van het blokje waar de rails op rust is misschien wat mooier voor elevators?
Dan kan je die mooi gebruiken in projecten oid

Sander:

--- Quote from: Giordino on 22 July 2012, 11:11:20 ---gister even bezig geweest samen met Sander(craft) voor een mooi automagisch systeem.
Ik plaatse een flinke lading dirt in een kist en liet vervolgens een cart langs gaan om op te pikken.
Dubbele kist zat zowat vol (meer dan in 1 enkele kist past) cart gaat erlangs en maakt zijn ronde af, vervolgens check ik de dubbele kist en die was gewoon compleet leeg en de andere kisten hebben er niets bij gekregen.

--- End quote ---

Klopt, het ging om heel wat blokken dirt. Die zijn nu spoorloos, gelukkig is het 'maar' dirt :)
Wat wel vervelend is, is dat we dit we dit niet konden reproduceren, daarna ging het goed.

Hopelijk kunnen de devvers hier iets mee. De testopstelling staat er gewoon nog en die laat ik ook even staan voor als iemand deze ook wil testen.

Milenco:
Ik heb het samen met Giordino even bekeken maar kon het inderdaad niet reproduceren. Ik heb dus geen idee hoe het is gebeurd. Pas als het enigzins reproduceerbaar is kan het worden opgelost vrees ik.

Vorrion:
Ik zou nog steeds heel graag de functie zien om langzame powered rails te maken. Een tweede type waarmee je juist langzaam gaat ipv super snel.

Maddox:

--- Quote from: Vorrion on 22 July 2012, 23:50:25 ---Ik zou nog steeds heel graag de functie zien om langzame powered rails te maken. Een tweede type waarmee je juist langzaam gaat ipv super snel.

--- End quote ---
Dat zal van Mojang zelf moeten komen. Enige wat wij "zouden" kunnen doen is een block maken die zou kunnen poweren zoals bij MinecartMania toendertijd.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version