Nieuws > Tweakcraft

1.8!

<< < (5/6) > >>

Gazeebo:

--- Quote from: robinhierr on 31 December 2014, 18:17:54 ---Nou, ik blijf weg, en kom terug als het weer werkt, want ik kan niets, ik weet dat er aan wordt gewerkt, sorry, maar ik baal gewoon heel erg dat dit mij heel veel tijd kost en plannen laat veranderen.


--- End quote ---

Want Gunther heeft gewoon even een klik met de muis gedaan om te updaten, alleen speciaal voor jou... :+

Eerst lopen mensen te klagen dat update naar 1.8 te lang duurt. Dan word er geupdate en ineens poef pats klagen dat het te snel gaat :+

Het is vervelend dat jij wat tijd bent kwijt geraakt en/of meer tijd moet spenderen om iets klaar te maken, maar dat is nou eenmaal hoe het gaat. Er is altijd de kans dat iets niet 100% goed gaat. Om er nou zo op te reageren is echt onnodig.
Je "bug meldingen" zijn ongetwijfeld handig, maar de manier waarop is iets minder handig.

Ik ga er van uit dat Gunther speciaal voor jou al je bugs gaat oplossen..  7(8)7
En niet geheel onbelangrijk, jij was gebanned wegens enorm hinderlijk en irritant gedrag. Begin 2015 nou alsjeblieft niet met dezelfde fouten waardoor je die ban kreeg.
Ik weet zeker dat Gunther duizend maal meer gefrustreerd is dan jou omdat alle bugs, errors en klachten op zijn dak vallen.

FlutterShy:
We zijn er trouwens achter gekomen hoe het komt dat "craftbook" signs zo raar deden.
Het ligt helemaal niet aan craftbook, en al helemaal niet aan een andere plugin ofzo.

Blijkbaar is het een "feature" van 1.8 waar spigot maar matig mee omging :p.
https://hub.spigotmc.org/jira/browse/SPIGOT-60

En ziende dat we al een paar dagen draaien nu heeft het weinig zin denk ik van even de hele zooi terug te draaien.
Spijtig genoeg moet je dus signs die "[text]" hadden zonder spatie in, (dus "[text hier]" werd niet aangepast) herplaatsen.

Hiervoor kan je trouwens de BetterMechanics "/pen" tool gebruiken.
Als je met coal rclickt op een sign laadt hij de sign in en kan je met "/pen setline 1 [MCXXXX]",
waarna je rclickt op de sign alles terug goed zetten. (vergeet niet /pen clear te doen erna of je zet andere signs ook in op die "in memory" :p)
Het kost wel wat  tijd inderdaad though, sorry voor de overlast is denk ik het best wat ik kan zeggen.

Loev:
Heren dank voor het verzette werk en dat te bedenken dat een aantal van jullie eigenlijk nooit meer op TC spelen. (Jammer)

robinhierr:

--- Quote from: FlutterShy on  2 January 2015, 04:09:00 ---We zijn er trouwens achter gekomen hoe het komt dat "craftbook" signs zo raar deden.
Het ligt helemaal niet aan craftbook, en al helemaal niet aan een andere plugin ofzo.

Blijkbaar is het een "feature" van 1.8 waar spigot maar matig mee omging :p.
https://hub.spigotmc.org/jira/browse/SPIGOT-60

En ziende dat we al een paar dagen draaien nu heeft het weinig zin denk ik van even de hele zooi terug te draaien.
Spijtig genoeg moet je dus signs die "[text]" hadden zonder spatie in, (dus "[text hier]" werd niet aangepast) herplaatsen.

Hiervoor kan je trouwens de BetterMechanics "/pen" tool gebruiken.
Als je met coal rclickt op een sign laadt hij de sign in en kan je met "/pen setline 1 [MCXXXX]",
waarna je rclickt op de sign alles terug goed zetten. (vergeet niet /pen clear te doen erna of je zet andere signs ook in op die "in memory" :p)
Het kost wel wat  tijd inderdaad though, sorry voor de overlast is denk ik het best wat ik kan zeggen.

--- End quote ---

Dit is een goed werkende methode, gewoon 1 sign in memory en de andere gewoon 1 keer klikken, alleen er zijn nu wat andere probleempjes, powered signs werken niet meer en als het blok met de lever en sign tegen de lamp aan zit gaat de lamp nooit meer uit. Verder ging het top.

AlexMedia:

--- Quote from: robinhierr on  2 January 2015, 14:07:52 ---en als het blok met de lever en sign tegen de lamp aan zit gaat de lamp nooit meer uit. Verder ging het top.

--- End quote ---
Klopt, daar had ik ook last van toen ik easyHout aan het nakijken was. Daar zat het block precies boven een piston en dat werkt niet meer. Ik heb het block een blok verschoven zodat de lever boven de piston zit, en nu werkt het weer zoals het moet. :)

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version