Nieuws > Tweakcraft

1.8!

(1/6) > >>

FlutterShy:
Nota: Ik heb vandaag een kleine modificatie aan BetterMech gedaan. Ik heb /pen toggle toegevoegd met een soort "FixIC" mode. Als je "/pen toggle" kan je signs die met MC/Bridge/Lift/Gate beginnen en "uncapped" zijn door de spigot problemen fixen zonder de omslachtige /pen setline 1 ...... De pen zal dat irritante werk voor jou dan doen, zodat jij enkel maar hoeft te rclicken op de signs.
Dus /pen toggle en rclick in het rond voor je IC's  *O*

TL;DR met /pen toggle switch je van copy / paste naar fixed mode welke de IC"s fixt je hoeft alleen maar coal tegen je gebroken IC sign plaatsen

Beste tweakcrafters

(late) Heugde, we zijn eindelijk over naar 1.8 mede dankzij het zware werk van het spigot team. Het heeft me een paar dagen geduurd aan coding en testing, maar we zijn over. Net op tijd voor nieuwjaar ook  *O*

De console loopt nog een hoop te errorren, maar je kan op zich al naar je favoriete server verbinden met je 1.8 client! 1.8.0 of 1.8.1 maakt niet uit, ze werken alle2.

Meld de bugs die je vind bij het admin team zodat deze zo snel mogelijk gefixt kunnen worden aub.

EDIT: PermissionEx doet nog wat funky momenteel. Als je merkt dat je permissions niet echt zijn wat ze zouden moeten zijn kan je best een admin notify'en. Het updateproces van PEX is nog wat iffy en moet soms manueel...

Milenco:
Goed werk Gunther! Mooi gedaan :)

merijnh:
Goed bezig :)  (Y)

AlexMedia:
Één van de dingen die helaas niet helemaal goed is gegaan is de migratie van vrijwel alle ICs en gates (bordjes, eventueel met levers erachter) die ons worden gebracht door Craftbook en BetterMechanics. Tijdens de migratie zijn de blokhaken van de regels verdwenen, waardoor de plugins ze nu niet meer detecteren als ICs/gates maar als gewone bordjes.

Bijvoorbeeld, het volgende bordje:

--- Code: --- RS-NOR
[MC3030]



--- End code ---

Na de upgrade is dit er zo uit gaan zien:

--- Code: --- RS-NOR
 MC3030



--- End code ---

Waardoor het niet meer werkt. Dit geldt ook voor [Gate]s, ANDs, block/item sensors, enzovoorts. Één van de weinige uitzonderingen lijkt gelukkig de self-triggered receiver ([MC1111]S) te zijn.

De enige oplossing die er op dit moment is, is het opnieuw aanmaken van al die bordjes... :(

kimioni:
Nice! Bedankt  :yes

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version