Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Tweakcraft Essentials Client 1.2.5 Rev. A  (Read 60233 times)

WouterH

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 509
    • View Profile
Re: Tweakcraft Essentials Client
« Reply #15 on: 13 December 2011, 14:10:08 »
Oh nog ff 1 vraag: hadden jullie allemaal eerst de svardsclient ofzo?

Ji E Toy

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 20
    • View Profile
Re: Tweakcraft Essentials Client
« Reply #16 on: 13 December 2011, 14:53:55 »

WE zit er niet in, alleen de mogelijkheid om je selectie te zien. Singleplayercommands (zo heet dat volgens mij) zul je zelf moeten installeren.

Ik wil wel kijken naar de mogelijkheid voor een mapje, maar dan wel altijd als laatste keus en optioneel.

Ah, tx, dan ga ik die eens zoeken. Ik wilde met WE een modelletje maken van mijn nieuwe project;)

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Tweakcraft Essentials Client
« Reply #17 on: 13 December 2011, 16:45:07 »
Ik maakte eerst altijd mijn eigen client met voornamelijk gunthers plugins en een paar andere.
Alles wat ik gebruik, behalve zombes mod, zit in tweakcraft essentials dus voor mij de perfecte oplossing. Het enige wat ik niet gebruikte was WEcui, maar dit is wel vrij handig om te hebben.

Rhan21

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 875
    • View Profile
Re: Tweakcraft Essentials Client
« Reply #18 on: 13 December 2011, 17:08:29 »
Het enige wat ik niet gebruikte was WEcui, maar dit is wel vrij handig om te hebben.

Zeker! Je kunt bijvoorbeeld ook een selectie van iemand anders overnemen met /we sel <naam>. Handig om bepaalde dingen aan medespelers te laten zien of een admin een zone te laten maken met die selectie.

88bram

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 128
    • View Profile
Re: Tweakcraft Essentials Client
« Reply #19 on: 23 December 2011, 13:34:42 »
Weet iemand ook waar ik de WE CUI los kan vinden? :$


88bram

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 128
    • View Profile
Re: Tweakcraft Essentials Client
« Reply #21 on: 24 December 2011, 11:52:37 »
dankjewel!

WouterH

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 509
    • View Profile
Re: Tweakcraft Essentials Client
« Reply #22 on: 4 January 2012, 21:07:58 »
Ik heb de TCEC een update gegeven. Oa de HD patcher en de WeCUI zijn geupdate naar de laatste versies! Rei's minimap is ook geupdate zodat de windrichting weer correct worden weergegeven. Tot slot heb ik ook een volledige .minecraft map bijgevoegd welke de heavy client bevat. Dit is voor mensen waarbij de losse .jar op de een of andere manier niet werkt!
« Last Edit: 4 January 2012, 21:20:45 by WouterH »

iprobrown.

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 36
    • View Profile
Re: Tweakcraft Essentials Client Rev. B
« Reply #23 on: 5 January 2012, 10:44:16 »
Is het misschien mogelijk om ook optifine toe te voegen want dan kunnen mensen met een slechtere computer meer fps krijgen en voor de goeie computer's kunnen ze dan hun minecraft nog mooier maken!

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Tweakcraft Essentials Client Rev. B
« Reply #24 on: 5 January 2012, 11:16:24 »
Zou je dat misschien zelf willen installeren iPro? De gemiddelde persoon heeft optifine namelijk niet nodig en het lijkt me dan onhandig om iets toe te voegen waar vrij weinig mensen echt gebruik van gaan maken.

WouterH

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 509
    • View Profile
Re: Tweakcraft Essentials Client Rev. B
« Reply #25 on: 5 January 2012, 12:07:02 »
Hmm ja, nou ja, ik heb al zitten denken over optifine. Probleem is dat er volgens mij af en toe bij sommige mensen nog wat bugs bij komen kijken. Ook werkt het niet samen met iedere mod. Ik ga er zeker naar kijken, maar als ik het toevoeg dan eerder in de vorm van een heavy extension, een heavy+ edition ofzo. Ik ga er echter pas als ik weer in Utrecht ben naar kijken want daar heb ik een iets fijnere compu.

Jelmar

  • Jolmir
  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 652
    • View Profile
Re: Tweakcraft Essentials Client Rev. B
« Reply #26 on: 5 January 2012, 16:19:48 »
Voor optifine moet je sowieso een hele nieuwe client maken, want het gaat niet samen met MCPatcher (HD fix) voor zover ik weet.

88bram

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 128
    • View Profile
Re: Tweakcraft Essentials Client Rev. B
« Reply #27 on: 11 January 2012, 21:34:52 »
Hey, ik vind het een fijne client. Alleen ik wil er graag optifine bij, en die is volgens mij incompatible met hd patcher. Ik wil echter wel graag Improved Chat. Hoe kan ik dit oplossen?

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Tweakcraft Essentials Client Rev. B
« Reply #28 on: 11 January 2012, 23:52:09 »
Alle mods apart installeren dan Bram. Dat lijkt de enige oplossing. Anders zou wouter erg veel clients moeten maken.

88bram

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 128
    • View Profile
Re: Tweakcraft Essentials Client Rev. B
« Reply #29 on: 12 January 2012, 17:51:32 »
 
Alle mods apart installeren dan Bram. Dat lijkt de enige oplossing. Anders zou wouter erg veel clients moeten maken.
Dat wou ik eerst ook doen, maar ik weet nu waar ik de files van Improved Chat moet zetten. In-game zeiden ze dat ik dit maar moest installeren (:

Forum » Nieuws » Tweakcraft » Tweakcraft Essentials Client 1.2.5 Rev. A