Home
User CP
Map
Projecten
Stats
Forum
Nieuws
Over Tweakcraft
Regels
Ranks
Commando's
Werelden
Admins
Links
Meespelen?
Doneren
Main
Original
Sky
PixelWorld
DynMap
Overzicht
Aanvragen
Dataverkeer
Spelers
Blocks
Speelduur
Doden
Newbies
Vouchtree
Warps
Chat
Home
Help
Search
Login
Register
Forum
»
Tweakcraft
»
Projecten
»
Underwater City
Please
login
or
register
.
1 Hour
1 Day
1 Week
1 Month
Forever
Login with username, password and session length
« previous
next »
Print
Pages:
1
[
2
]
3
4
5
Author
Topic: Underwater City (Read 107073 times)
Quazyx
VIP
Senior
Posts: 433
Re: Underwater City
«
Reply #15 on:
1 December 2011, 16:49:51 »
Geef mij maar 16 als het magxD
Logged
windwarrior
Poweruser
Senior
Posts: 303
Re: Underwater City
«
Reply #16 on:
1 December 2011, 18:32:49 »
Plotje 8 graag, de hoogste tweemacht die nog beschikbaar is
Logged
(An unmatched left parenthesis creates an unresolved tension that will stay with you all day. - xckd.com/859
perenijsje
VIP
Nieuweling
Posts: 10
Re: Underwater City
«
Reply #17 on:
1 December 2011, 20:32:44 »
Nice, zeker leuk idee. Dan zou ik graag plot 18 willen bezetten
Logged
bart0n
VIP
Nieuweling
Posts: 7
Re: Underwater City
«
Reply #18 on:
2 December 2011, 00:12:58 »
23 plx
Logged
Nimpie
VIP
Nieuweling
Posts: 13
Re: Underwater City
«
Reply #19 on:
2 December 2011, 00:38:40 »
Inmiddels is '
Remie & Co
' druk bezig met deze project!
Logged
superferd
Nieuweling
Posts: 49
Re: Underwater City
«
Reply #20 on:
2 December 2011, 01:19:28 »
Plotje 9 zou erg fijn zijn
Logged
Giordino
Belangrijk
Admin
Held
Posts: 755
VIP
Re: Underwater City
«
Reply #21 on:
2 December 2011, 12:06:55 »
Dan ga ik voor het ongeluksgetal numero 13
Logged
Rhan21
VIP
Held
Posts: 875
Re: Underwater City
«
Reply #22 on:
2 December 2011, 13:13:34 »
Welke is nu de juiste indeling?
Logged
Don_Craft
Admin
Senior
Posts: 299
Re: Underwater City
«
Reply #23 on:
2 December 2011, 13:49:02 »
Quote from: Rhan21 on 2 December 2011, 13:13:34
Welke is nu de juiste indeling?
Die in de OP denk ik
Logged
pieterdegieter
VIP
Junior
Posts: 67
Re: Underwater City
«
Reply #24 on:
2 December 2011, 16:12:09 »
mag ik 7 of 10?
Logged
remie
VIP
Junior
Posts: 56
Re: Underwater City
«
Reply #25 on:
2 December 2011, 16:18:23 »
Lijst is geupdate.
@superferd, nummertje 9 was niet meer beschikbaar, heb je daarom maar nummertje 15 gegeven(deze is zelfde plek alleen andere kant).
Oja, als er iemand zin heeft te graafslaven en/of zee wil laten verdwijnen, hulp is altijd fijn
Logged
The master has spoken
wakcs
Junior
Posts: 89
Full-Time employee at the Voyager
Re: Underwater City
«
Reply #26 on:
2 December 2011, 17:14:41 »
ik help wel als ik klaar ben met me chunk-uitgraaf-sessie
Logged
bart0n
VIP
Nieuweling
Posts: 7
Re: Underwater City
«
Reply #27 on:
2 December 2011, 20:45:04 »
Zo, weer lekker bezig geweest.
Waar die zandblocks staan zit onder een tunnel, is die van jou remie?
Logged
Nimpie
VIP
Nieuweling
Posts: 13
Re: Underwater City
«
Reply #28 on:
3 December 2011, 12:24:16 »
Quote from: bart0n on 2 December 2011, 20:45:04
Zo, weer lekker bezig geweest.
Ja, zekers !!!
Logged
bart0n
VIP
Nieuweling
Posts: 7
Re: Underwater City
«
Reply #29 on:
3 December 2011, 16:38:58 »
We need sponges! Valt namelijk niks meer te hakken.
Logged
Print
Pages:
1
[
2
]
3
4
5
« previous
next »
Forum
»
Tweakcraft
»
Projecten
»
Underwater City