Ik wou even via deze weg afscheid namen van een aantal mensen.
Ik ben eerst gebeuned op de server en dat was blijkbaar niet genoeg en nu ook gebanned en zal dus niet meer terug komen.
Empire sterkte met het verder af-bouwen van mini-golf en ik kom nog wel een keer langs met een andere account/ip om het te bekijken.
Je moet maar even een admin vragen of hij mijn zones verwijderd, dan mag je me opslag wel plunderen, (die onder me farm)
Kleine uitleg waarom ik dus niet meer mag spelen.
In de survival wereld was ik lekker aan het bouwen, alles prima en iedereen vriendelijk.
Had een mooi plekje, mooi hek eromheen en alles betegelt, mijnschacht gegraven en 2/3dagen bezig geweest iron/gold/diamond/coal te verzamelen etc.
Zo af en toe maakte een aantal mensen elkaar dood en dat was prima want iedereen gaf elkaars spul terug, en alles leek prima.
Ik was het weekend weg en kwam terug en bleek dat mijn opslag was geplunderd, mijn hek kapot gemaakt en mij dak verwijderd(blauwe wol)
Toen ik een admin hierover vroeg zij hij dat het toegestaan is om elkaars spul te jatten.
en zij zoiets als "jammer dan, live with it."
Ik natuurlijk best boos en rage quite de server en ging league of legends doen <-- (heerlijk spel trouwens)
Ik wat afgekoeld terug gekomen, en bleek dat daarna mijn toren die ik gebouwd had ook gedeeltelijk gesloopt was en ik dat ook niet zo fijn vond, en ook dat bleek toegestaan, het is namelijke een survival world.
Toen kwam ik met het idee, "Wat zij kunnen kan ik ook, maar dan beter"
Dus ik maakte een aantal iron pickaxe/axe wat buckets en wat vuurmaak dingen en natuurlijk wat eten en ik ging op weg de survival wereld rond alle kisten zoeken en alle waardevolle spullen te zoeken. en natuurlijk was ik nogsteeds geiriteerd want ik was alles kwijt dus ik deed het nogal rigoureus, met nogal wat schade aan te richten.
Na bij ongeveer 10/15 personen te zijn langs geweest en al hun kisten te hebben leeg gehaald,
kwam ik het huis tegen van de persoon die all me blauwe wol had gejat.
Ik had ondertussen wat gunpowder verzameld en heb het huisje opgeblazen van de wol dief. (voelde heerlijk)
Het blijkt dus, dat als je dit soort praktijken beter/groter doet dan anderen dan ben je de klos.
(en als je het bij een admin doet dat wordt je direct gebeunend/banned)
Nu gaat wouter natuurlijk zeggen we hadden een regel "Dont be a dick" of iets dergelijks.
Zover ik weet waren er helemaal geen regels voor de survival world, en worden die per dag toegevoegd wanneer het ze uitkomt. Net zoals in het weekend dat iedereen ineens alles begint te stelen van elkaar, en dat ook dus mag. (ik dacht al dat dat redelijk "being a dick" was)
Alleen ben ik natuurlijk een dick omdat ik het wat groter aanpakte.
Achja, geluk d'r mee.
p.s. Als ik wat admins heb bezeerd mijn excusses.. tzal niet meer gebeuren. ;D (snap je hem :

)
Nu ga ik weer battlefield3 doen.