Ik trek me per direct - voor onbepaalde tijd - terug als Community Manager van Tweakcraft. Het afgelopen jaar heb ik de server een onstuimige groei zien meemaken, met mooie en minder mooie periodes. Vandaag is het helaas op een dergelijk punt beland, dat ik besloten heb me niet langer volledig in te willen zetten voor Tweakcraft. Ik ben tot dit besluit gekomen naar aanleiding van een culminatie van niet constructief gezeur, zowel van buiten als van binnen ons team. Voor de duidelijkheid, ik heb geen enkel probleem met kritiek (in tegendeel, daar kan ik wat mee), maar een stortvloed aan nutteloze kritiek heeft bij mij een punt bereikt dat ik daar niet langer tijd in wil steken.
Vanzelfsprekend houd ik me bezig met het absoluut noodzakelijke; rekeningen worden betaald, issues worden opgelost. Ik zal daarentegen niet bereikbaar zijn voor spelgerelateerde zaken, hier reageer ik in het geheel niet op. Verder neem ik ook geen donaties meer aan, ik wil spelers verzoeken ook niet aan anderen te doneren.
SerendipityNL zal ik de komende tijd de nodige instructies geven om mijn taak als CM over te kunnen nemen. Ik hoop dat ik een punt bereik dat ik weer met plezier aan de slag ga hier (en dat verwacht ik ook), mocht dat punt komen dan zullen Seren en ik beiden de CM taken op ons nemen.
In elk geval wil ik graag een substantieel deel van onze spelers en de staff bedanken voor hun inzet, hun gezelligheid en de ervaringen van de afgelopen tijd.
Tot ziens