Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Sint Pieter  (Read 38751 times)

Jelmar

  • Jolmir
  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 652
    • View Profile
Re: Sint Pieter
« Reply #15 on: 16 November 2010, 03:22:23 »
Wat ik bedoel is, zodra ik op die photobucket pagina kom, kan ik de afbeelding niet vergroten?

WouterH

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 509
    • View Profile
Re: Sint Pieter
« Reply #16 on: 16 November 2010, 11:08:12 »
Wat ik bedoel is, zodra ik op die photobucket pagina kom, kan ik de afbeelding niet vergroten?

Hmm dat is raar, bij mij kan ik er 1x op klikken en dan vergroot hij. Ik krijg ook zo'n balk bovenaan het plaatje waar ik dan kan kiezen voor zoom in en high res. Bij mij werkt het ingelogd en uitgelogd, op chrome en firefox 4 beta 7.

WouterH

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 509
    • View Profile
Re: Sint Pieter
« Reply #17 on: 18 November 2010, 11:00:20 »
En daar gaan we weer, een verslag van de dagen 13 t/m 15.

Dag 13:
Vandaag het binnendak afgemaakt incl de kleinere 6 koepeltjes:


En een voorzichtje:


Dag 14:
Ook de grotere koepels vandaag afgemaakt en de onderkant van de grote koepel gemaakt. Ook is al een deel van de buitenmuren gemaakt. Begint er al goed uit te zien!
In progress plaatje:


En het binnendak + koepeltjes af:


Dag 15:
De buitenmuren zijn nu afgemaakt en het buitendak zit er op:




Nu weer verder met bouwen! ;)

WouterH

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 509
    • View Profile
Re: Sint Pieter
« Reply #18 on: 23 November 2010, 00:01:04 »
Tijdje niet gepost, vorige week vooral bezig geweest met van alles en nog wat. Kleine dingetjes designen en bouwen waar toch veel tijd in gaat zitten. Ik heb me vooral bezig gehouden met de koepeltjes op het dak en het uitzetten van de grote koepel. Deze komt er een dezer dagen wel op.  ;D

Dag 21:
Vandaag de Façade voor het grootste gedeelte opgezet. Ter plaatse moet het dak nog afgemaakt worden, ook moet vooral het linker deel van de Façade nog afgemaakt worden. Ik ben ook nog aan het klooien met de ramen. Ik blindeer ze maar weet nog niet of ik dat met sneeuw of met smoothstone doe.

Hier zie je van schuin voor de huidige Facade:


En hier recht van voren:


En nog een plaatje vanaf de grond:

Forum » Tweakcraft » Projecten » Sint Pieter