Main Menu

Project ideeën

Started by Quazyx, 12 September 2011, 19:26:24

Previous topic - Next topic

wave535

Quote from: Quazyx on  5 March 2012, 11:24:51
*ideetje: een grote gevangenis*

Renovation Team
Hey allemaal,

We hebben een hoop oude projecten, vaak niet helemaal afgebouwd of goed uitgewerkt, maar wat wel een heel tof idee is om te bouwen. Om van deze projecten weer iets leuks te maken had ik het idee voor een Tweakcraft Renovation Team. De bedoeling is om oude projecten met de mogelijkheden van nu op te knappen. Mensen zijn al bezig geweest met MineFlags en een paar andere en ik zijn nu bezig om Amsterdam op te knappen.

Mijn vraag aan jullie: Hebben jullie interesse om oude toffe projecten om te toveren naar nieuwe toffe projecten?

Laat het maar weten

i'm in :yes

Rhan21

Als je dit in Minecraft maakt dan ben je wel een held.

Link voor groter plaatje:
link

Quazyx

zullen we het gaan bouwen? (na minas tirith amsterdam schaakbord en nog iets anders:P)

Rhan21

Sure, als ik zeppelin, utopia, citadel schepen en mijn 2000 andere projecten af heb. 8)7

Quazyx

Prail

Quote from: Rhan21 on  9 March 2012, 16:37:12
Sure, als ik zeppelin, utopia, citadel schepen en mijn 2000 andere projecten af heb. 8)7

En die vijfmiljard storages.
Useful idiot, Annoying Spamming Brony, Pendulum Fanboy and more :)

iprobrown.

Quote from: Rhan21 on  9 March 2012, 16:32:04
Als je dit in Minecraft maakt dan ben je wel een held.

Link voor groter plaatje:
link

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=TRplkc1DbUg

gedaan :) ongeveer dan x]

Quazyx

Ja inderdaad! Mij lijkt het echt super vet om zoiets te bouwen:) later:P

Panorama

Panini~

Prail

Met de nieuwe heights wordt zoiets als dit ook een stuk makkelijker. Je hebt dan veel meer blokken voor zo'n grote waterval.
Useful idiot, Annoying Spamming Brony, Pendulum Fanboy and more :)

Rhan21

Quote from: Prail on  9 March 2012, 22:19:53
Met de nieuwe heights wordt zoiets als dit ook een stuk makkelijker. Je hebt dan veel meer blokken voor zo'n grote waterval.

My thoughts exactly.

basvandijck

Ik en panoramahero zijn al een plek aan het uitzoeken! En we beginnen dan al!
Still allive...

Sem4ever

Quote from: Quazyx on  5 March 2012, 11:24:51
*ideetje: een grote gevangenis*

Renovation Team
Hey allemaal,

We hebben een hoop oude projecten, vaak niet helemaal afgebouwd of goed uitgewerkt, maar wat wel een heel tof idee is om te bouwen. Om van deze projecten weer iets leuks te maken had ik het idee voor een Tweakcraft Renovation Team. De bedoeling is om oude projecten met de mogelijkheden van nu op te knappen. Mensen zijn al bezig geweest met MineFlags en een paar andere en ik zijn nu bezig om Amsterdam op te knappen.

Mijn vraag aan jullie: Hebben jullie interesse om oude toffe projecten om te toveren naar nieuwe toffe projecten?

Laat het maar weten
Ik ben al bezig met een soort gevangenis (een cellenblok) die nog in de oude wereld staat maar misschien kan een SGO het verplaatsen als naar main.