Main Menu

Project ideeën

Started by Quazyx, 12 September 2011, 19:26:24

Previous topic - Next topic

Quazyx

haha, hiervoor was dus het topic bedoeld (Y)

wave535

daarom zet ik het ook hier:P, ik weet niet of het nuttig is hiervoor een eigen topic te maken

landcross

Aan Peach castle wordt (of werd, geen idee) al gewerkt door onder andere Rhan.
Kijk maar: http://www.tweakcraft.net/forum/index.php?topic=542.0

wave535

wave535

als het project er echt zou komen, zouden we aan rhan kunnen vragen of we het dan in het park mogen plaatsen. maar mij lijkt het dan handiger om eerst een concreet plan te maken wat we hoe en door wie waar willen maken (dat zijn aardig wat vage punten nog).

Snacx

Misschien ook een leuk idee:

Tweakcraft state prison (NatGeo ;p), is er ook een centrale plek om alle beuns in op te sluiten :P

wave535

of misschien een vliegveld maken?

of een winkelcentrum?

Prail

Iets in de Nether? :P (That's just me)
Useful idiot, Annoying Spamming Brony, Pendulum Fanboy and more :)

wuppieigor

Moardhouse replica (dat huis van metalocalypse)

Panorama

Mischien iets van een airschip port. Achtig iets?
Panini~

Quazyx

*ideetje: een grote gevangenis*

Renovation Team
Hey allemaal,

We hebben een hoop oude projecten, vaak niet helemaal afgebouwd of goed uitgewerkt, maar wat wel een heel tof idee is om te bouwen. Om van deze projecten weer iets leuks te maken had ik het idee voor een Tweakcraft Renovation Team. De bedoeling is om oude projecten met de mogelijkheden van nu op te knappen. Mensen zijn al bezig geweest met MineFlags en een paar andere en ik zijn nu bezig om Amsterdam op te knappen.

Mijn vraag aan jullie: Hebben jullie interesse om oude toffe projecten om te toveren naar nieuwe toffe projecten?

Laat het maar weten

Gazeebo

Ik heb een idee Quaz, doe eerst eens iets met Minas Tirith ;)

Quazyx

Zie het Minas tirith topic gazee:P

Gazeebo

Ik bedoel meer, help daar eens mee met graven ipv continu nieuwe dingen te beginnen.

quintenv

Quote from: Quazyx on  5 March 2012, 11:24:51
*ideetje: een grote gevangenis*

Renovation Team
Hey allemaal,

We hebben een hoop oude projecten, vaak niet helemaal afgebouwd of goed uitgewerkt, maar wat wel een heel tof idee is om te bouwen. Om van deze projecten weer iets leuks te maken had ik het idee voor een Tweakcraft Renovation Team. De bedoeling is om oude projecten met de mogelijkheden van nu op te knappen. Mensen zijn al bezig geweest met MineFlags en een paar andere en ik zijn nu bezig om Amsterdam op te knappen.

Mijn vraag aan jullie: Hebben jullie interesse om oude toffe projecten om te toveren naar nieuwe toffe projecten?

Laat het maar weten

in de oude wereld staat al een grote gevangenis
need an admin? Im willing to help!