Main Menu

Zonemap

Started by NitroX infinity, 31 August 2011, 14:58:09

Previous topic - Next topic

freeman21

hij is er wel :) want kijk maar bij flatmap en dan kun je zones aanvinken :) maar wil hem best open laten

Bouncer

graag, want ik ben nog met de player map bezig en er zitten nog wat bugs in

Gazeebo

Quote from: freeman21 on 20 September 2011, 12:56:27
hij is er wel :) want kijk maar bij flatmap en dan kun je zones aanvinken :) maar wil hem best open laten
Misschien eerst even overleg met de maker van de map zelf voordat je conclusies trekt ;)

Rhan21

Quote from: Edoxile on 20 September 2011, 18:34:27
Is er wel, dus alsnog closed.

Ik dacht dat vistu en gazeebo het punt duidelijk genoeg had gemaakt, maar blijkbaar niet.
Topic unlocked voor Bouncer om updates over de player map te posten en bugs/features te bespreken.

Bouncer

dank rhan. Ik ben druk aan het testen met de playermap. Kan bijna live zien waar iemand loopt :)

NitroX infinity

Mijn zone zou 256x256 moeten zijn maar als ik de info op de map bekijk staat er 246x257.

Overigens zou dat informatie icoontje in de linkerbovenhoek wel wat groter mogen als je verder inzoomt.

landcross

Is de zone map weer van de site af, of ligt dat aan mij?
Ik zie bij de zone map alleen een normale map, zonder zones.

Milenco

Moet je even crtl+f5 doen. Bouncert is nog bezig met de playermap, so stay tuned..

landcross

Dat werkt niet hoor, ik zie niet eens zo'n vakje waar je zones en warps kn aankruisen. Ik zie gewoon een normale flatmap.

NitroX infinity

Hier ook geen zonemap meer.

Milenco

Dan is het kapot :D

Bouncer

Quote from: Milenco on 27 September 2011, 20:24:28
Dan is het kapot :D

Ja ik dacht dat de render alleen de warp data overschreef, maar blijkbaar wordt alles overschreven. wordt opgelost!