Tweakcraft Magazine - Cover van het tweede nummer (pagina 3)

Started by Sedative Svardskampe, 22 July 2011, 05:35:22

Previous topic - Next topic

Sedative Svardskampe

Deze afbeelding is gemaakt zonder dat er zeeleeuwen gewond zijn geraakt. Overeenkomsten zijn louter toevallig, heus waar!

Bahamutroy

Ziet er goed uit, nu alleen nog een Font met minecraft letters voor het magazine naam.
En ehm mischien bling bling gouden nike's   :D
Btw nice pants
Be a realist, but keep on dreaming.

MoondustNL

Ziet er geinig uit. Misschien nog een top support program voor MC erbij,
zoals redstone sim, cube kingdom of song planner.
Dat je daar ook een stukje aan wijd.

Moon
Aan de bovenstaande beweringen kunnen geen rechten ontleend worden. Deze zijn ook geen garantie voor succes of andere vormen van geluksgevoel. ;)

napo

beetje jammer dat je niet de default texture pack gebruikt

freeman21

genaal :D ga je ook echt alle artikelen maken :P

jaffog

Ik zeg: ff wat in elkaar draaien op Jilster! Kunnen andere mensen gelijk meewerken en post je de SWF hierzo (of op de site).  :)
Ik maak niet alléén maar lelijke huizen. :P
/warp highlands
en dan recht vooruit lopen. :)

Sedative Svardskampe

Ik was niet echt van plan het echt uit te werken, gewoon de cover for fun, maar er kan altijd wel wat gemaakt worden.
Vanavond na 20.30 op TeamSpeak! :P

m07 is overigens model voor deze cover.

Comgenie

Zo'n tweakcraft magazine zou wel heel tof zijn :), ik zeg doen!

MB113

Sedative Svardskampe

Ik heb zo bar weinig tijd daarvoor :P Maar goed, ik kan wel assembleren en opvullen.

Als er mensen mee willen schrijven, of verzin zelf een onderwerp, of neem een onderwerp van de voorgemaakte cover. Stuur het stuk naar vincentpajak@hotmail.com.

Gebruik trouwens een spellingschecker voordat je het doorstuurt!

Quazyx

ik wil best wel een stukje schrijven,
misschien iets van een column over een nieuwe projecten ofzo

wave535

Samen met comgenie en aacoba en een paar andere mensen hadden we al een paar ideeen bedacht voor columns. hieronder staan ze:
- Elke editie een column over een project.
-Nieuws
-Interviews
-Advertenties

Dit is maar een snelle opzet, maar als iemand nog een idee heeft, zet het er gerust bij.

Groeten,

Wave535

duvelke666

hhhmmm ziet er intresant uit hier zou ik graag ook aan meewerken als je nog mensen nodig hebt laat maar weten
Leave the cookie and nobody gets hurt !!

landcross

Ik zou wel willen meehelpen met de layout ofzo. Het lijkt me een erg leuk idee, zo'n magazine.
Ik kan erg goed omgaan met office 2010, dus ook publisher.

Comgenie

Ik vind het opzich wel leuk om er serieus aan mee te werken :). Met dingen ontwerpen/in elkaar zetten en mensen uit te horen voor content :P. Desnoods als leidende persoon, als dat beter uit komt. Ik heb veelste veel tijd :P, En veel photoshop ervaring. Met de grote van de huidige community en de activiteit op de server, is er zeker wel een maandelijkse editie met veel content te regelen.