Even ter verduidelijking :
dit is NIET de kaart die ik gebruik om te bouwen!!!!!
Ik gebruik mijn eigen tekening BOVENOP deze kaart, gezien dit plannetje niet accuraat is op de meter (ja ja, ik weet het, perfectionist tot in de kist...)
Wat ik doe (af en toe), is de map van Google maps als transparante layer bovenop dit leggen, en stukken bijtekenen. Je zal bijvoorbeeld zien dat mijn eigen tekening (waar de bruine buitenmuren op getekend staan, en de rivier in aantal pixels is gedefinieerd) alles wat shift tov dit vermelde plannetje.
Ik zal binnen kort de midden-tempel nog even gaan vergelijken met wat het moet worden, zodat deze pixel-perfect kan zijn.
Er komt een plannetje aan, mensen. Ik heb alleen de tijd even nodig, en zoals sommigen al weten heb ik een kleine koter rondhuppelen, die vrij veel aandacht eist

Dit is de exacte map die zupertails gebruikt heeft en nu blijkt dus dat hij de map iets vergroot heeft. Op deze kaart zijn namelijk alle pixels netjes 1 pixel groot en op de kaart van zupertails zijn ze allemaal een beetje blurry.
Waarom post ik dit? geen idee
Vond het kaartje toevallig.
*edit*
Waarom ik het post is omdat als ik verder wil gaan bouwen ik aarschijnlijk op een gegeven moment in de knoei raak met dingen aan elkaar te zetten omdat door de vergroting in Zupertails plaatje de pixels af en toe te onduidelijk zijn om een goede meting te maken en die te vertalen naar minecraft. En aangezien er al een groot gedeelte gebouwd is kan dat op den duur dus voor problemen zorgen. Maar ja, we zullen zien