Om verder gezeik over het plat-maken-door-een-admin (Grum in dit geval) te voorkomen :
Op een bepaald moment is er beslist (don't ask why) om alle chunks waar nog geen persoon fysieke veranderingen heeft gemaakt, met 'biomes' te injecteren en dus de chunk volledig from scratch te genereren. Dit was ongeveer 2 weken na de resleas van de officiƫle biomes patch dacht ik.
Als je nog ergens een oude map van de tweakcraft server zou terugvinden, zal je zien dat de locatie voor Peking bewust gekozen was vanwege het grote aantal water op die originele plek (droogleggen duurt minderlang dan berg weghakken).
Op een vrolijke dag stond ik op, om tot de conclusie te komen, dat ipv water er torenhoge bergen stonden.
Aangezien het onmogelijk was om van een biomes chunk naar een 'gewone' chunk terug te keren blijkbaar, heeft Grum gewoon de boel platgelegd, waar er origineel water was. Mogelijk is er te veel/te weinig weggehaald, maar je hoort me niet klagen. Ik denk zelfs, dat wanneer de biomes chunks waren gebleven, ik nu rustig terug EVE online aan't spelen was....