Tweakcraft > Algemeen

Custom Clients (1.4 versies)

(1/2) > >>

Sedative Svardskampe:
Nieuwste build voor 1.4_01
Custom Client 1.4_01

(Oud 1.4 versie zonder ImprovedChat, werkt als je de version file verandert naar de nieuwe in /bin. Ik laat hem hier staan omdat er geruchten zijn dat ImprovedChat niet helemaal feilloos werkt)
Build voor 1.4;
Custom Client 1.4

Geïmplementeerd;
- Single Player Commands en Single Player WorldEdit
- Modloader
- Infinite Tools
- GUI fixed (options.txt moet je tegenwoordig aanpassen, dus niet meer gunther's class)
- Audiomod
- Spawner GUI
- Zan's minimap

Update!
Toegevoegd: ImprovedChat
met Tab to quickreply en lieve enter/leavemessages.

Gazeebo:
Gisteren gehoord dat er al een improved chat voor 1.4 is. Kan hem niet vinden maar er zijn mensen die het al hebben geinstalleerd.
*edit*
http://www.tweakcraft.net/forum/index.php?topic=246.0 <-- 1.4 improved chat
Het schijnt wel, als ik het forum mag geloven, dat je met de nieuwe improved chat na 30 seconden idlen gedisconnect word van SMP.

--- Quote ---I can also confirm that Improved Chat will make me lose connection with an "End of Stream" error at about 30 seconds of idling in SMP. This was confirmed with Improved Chat as the only installed mod.

(Also, if I have a mini-map mod installed as well as Improved Chat, I can see that the map chunks are not loading unless I'm looking around.)

I also tested Chat Logger, and that one is OK.
--- End quote ---

Milenco:
Ah! Ik kan inderdaad ImprovedChat geinstalleerd maar ook de fout dat ik telkens End of Stream kreeg. Mooi dat de oorzaak is gevonden iig.

Edit: Met Improved Chat 2.4.1 is het probleem verholpen :)

Sedative Svardskampe:
w00t, officiële homepagepost. Ik zal dan even wat professioneler werken en ook updaten naar 1.4_01, nu moet je de versionfile aanpassen. Ik maak hem ook gelijk met improvedchat dan.

Bouncer:

--- Quote from: Sedative Svardskampe on  5 April 2011, 20:49:34 ---w00t, officiële homepagepost. Ik zal dan even wat professioneler werken en ook updaten naar 1.4_01, nu moet je de versionfile aanpassen. Ik maak hem ook gelijk met improvedchat dan.

--- End quote ---

Ja alle OP's uit het Nieuws forum komen op de frontpage :) tof hè

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version