Tweakcraft > Algemeen

Yogscast op Tweakcraft!

(1/7) > >>

Rhan21:
Hallo lieve bouwertjes,

De laatste paar dagen heb ik vrij veel gespeeld op de server van de Yogscast. Hierbij heb ik geprobeerd contact  op te nemen de heren Simon (Honeydew) en Lewis (Xephos) om ze te vragen of het ze leuk lijkt om als 'filler' (tussen de seizoenen) van hun Minecraft serie een kijkje te nemen op onze awesome server.

Na verloop van tijd is het gelukt om contact te krijgen en zodoende kwam ik aan de praat met Lewis (via YouTube en hun eigen Minecraft server). Gaande het gesprek heb ik ze de vraag voorgelegd en ik kreeg een hele leuke positieve reactie! Dit is natuurlijk geweldig nieuws!

Volgende week vrijdag middag/avond is het dan zo ver! De beide heren komen naar de Tweakcraft server en zullen de meest indrukwekkende/leuke bouwwerken bekijken. Er worden dan waarschijnlijk 1 of meer korte afleveringen gemaakt. Ik hoop natuurlijk dat er veel mensen online zijn en dat iedereen zich van zijn beste kant laat zien! ;) Voor de mensen die de Yogscast niet kennen raad ik hun ten zeerste aan eens een aantal afleveringen te kijken!

Laat in de reacties even weten wat je van dit nieuws vindt, of je de Yogscast kent en of je er bij zult zijn! =D
- Rhan21

M1ke:
Goed gedaan Rhan, ik kijk graag naar hun series. Laten zij jou nog de exacte tijd weten?

Overigens denk ik dat we ze beide tijdelijk VIP moeten maken, om ze de mogelijkheid te geven om naar users te TP'en als het nodig is.

Plus een linkje naar de Yogcasters
http://www.yogscast.com/

Knakworst:
ze maken inderdaad super filmpjes. ik vind het wel leuk dat ze even komen kijken. ik hoop zekker online te zijn als zij er zijn.


--- Quote from: M1ke on 22 March 2011, 15:51:57 ---Goed gedaan Rhan, ik kijk graag naar hun series. Laten zij jou nog de exacte tijd weten?

Overigens denk ik dat we ze beide tijdelijk VIP moeten maken, om ze de mogelijkheid te geven om naar users te TP'en als het nodig is.

Plus een linkje naar de Yogcasters
http://www.yogscast.com/

--- End quote ---

Goed idee van de VIP. maar daar ga ik natuurlijk niet over 8)
Of een speciale rank van VIP GUEST ;D

Giordino:
klinkt leuk !

n0xius:
Reclame maken +veel
YOGCAST <3333333333

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version