Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Titanic  (Read 60836 times)

wave535

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 566
    • View Profile
Re: Titanic
« Reply #45 on: 5 November 2012, 20:12:03 »
Hey allemaal,

De Titanic staat er nu al enige tijd maar ondertussen is Minecraft verder ontwikkeld. Ik heb daarom besloten om de Titanic een make-over te geven. Er zullen voornamelijk de komende dingen worden veranderd:

- Plafonds zullen een halve blok worden opgehoogd in verband met het nu bestaand Plankslab.
- De ramen zullen worden vervangen door glassplates.
- Decoratie en inrichting zal worden aangepast.
- De motoren en mechaniek zal worden afgebouwd en aangepast.

Als je mee wilt helpen laat het dan weten, donaties van hout en glass zijn welkom in de donatie kist!

Bedankt!

yeah go quazy *O* titanic is hard aan vernieuwing toe, het is al meer dan 100 jaar oud B)

Quazyx

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 433
    • View Profile
Re: Titanic
« Reply #46 on: 14 May 2014, 19:52:49 »
Hoi allen,

De Titanic staat al lang, zelfs het 100 jarige jubileum is vorig jaar al gevierd. De Titanic staat nog steeds in haar volle glorie in de wateren van Tweakcraft te pronken. Echter zit er een smetje op dit hele verhaal. Naast de Titanic, op het land, staat een afzichtelijk klein lelijk dorp die ik in die tijd snel uit de grond had gestampt met mijn zeer matige bouwskills van toen. Met als toppunt: een soort van trollenkoningspaleis dat een treinstation moest voorstellen.
Deze heb ik op het moment van schrijven gelukkig al lang en breed met de grond gelijk gemaakt (goddank). Echter blijft het idee van een station aan mij knagen.
Ik had in mijn hoofd wel een beeld van de elementen die ik graag in het treinstation had gezien, maar ik ben nooit echt in staat geweest om het te bouwen. Nu heb ik de afgelopen paar dagen in Smallworld een, al zeg ik het zelf, redelijke mooie trein gebouwd en in die sfeer ben ik ook maar eens gaan googlen naar bestaande bouwwerken die overeen komen met de ideeen die ik in mijn hoofd had, om als basis te dienen voor het treinstation.
Ik heb zeer zekers iets interessants gevonden. Vol overtuigen ben ik wederom in smallworld begonnen met bouwen van dit bestaand bouwwerk (Grand Palais). Helaas na een paar frustrerende middagen is het nog steeds niet gelukt een mooie bouwstijl en de juiste verhoudingen te vinden.
Daarom vraag ik vriendelijk of een individu mij wel bijstaan en zijn/haar vrije tijd zou willen opofferen om samen met mij dit gebouw neer te zetten. Het gebouw hoeft alleen in Smallworld te komen, ik zal het met alle plezier zelf bij de Titanic neer kwakken.
Veel eisen heb ik niet, zolang deze persoon maar regelmatig op deze server speelt en over een redelijke bouwvaardigheid beschikt(;
Denk jij dat je aan deze lichte eisen kunt voldoen? En sta je te springen om mij te helpen? Laat het dan hieronder even weten of poke me maar ingame!

- Quazyx

Ps. Hier staan nog wat foto's van de trein en de gebouwen :D

De trein, door mij gemaakt:


De trein, die ik als voorbeeld heb gebruikt:


Grand Palais in Minecraftstijl (helaas, de Minecraftserver waar dit gebouw gebouwd is bestaat niet meer):






Grand Palais:






Hsheepypx

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 508
  • S is for Sheep
    • View Profile
Re: Titanic
« Reply #47 on: 14 May 2014, 21:14:30 »
Even zoeken maar dan heb ik wel wat een link met schematic
http://www.planetminecraft.com/project/monumental-imperial-city/

http://www.mediafire.com/download/iscb0vbtryq4fg3/Imperialcity+v14.1.rar
in de post wordt hier naar gelinkt ook hopelijk voldoet deze aan je verwachtingen ergens zou Grand Palais moeten staan.

kimioni

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 152
    • View Profile
Re: Titanic
« Reply #48 on: 15 May 2014, 21:45:52 »
Awesome!   (Y)
                        me gusta   :9

Laat me maar weten hoe of wat ik kan helpen  :yes
don't worry keep digging

Original_Dutch

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 93
    • View Profile
Re: Titanic
« Reply #49 on: 16 May 2014, 15:08:59 »
Kimioni en Lunitone hebben vorig jaar ook een hele gave trein gebouwd. (geef je trein aan quazy, kim) Wel denk ik dat een halve blok weinig is. Ik zou zeggen om alles een stuk ruimer op te zetten, zodat je de details in kan brengen. (maar dat is wat ik zou doen ;p)

kimioni

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 152
    • View Profile
Re: Titanic
« Reply #50 on: 16 May 2014, 18:40:10 »
Quote
Kimioni en Lunitone hebben vorig jaar ook een hele gave trein gebouwd. (geef je trein aan quazy, kim)

Heeft Quazyx gezien, die staat trouwens bij /warp goldrush  :)

don't worry keep digging

Forum » Tweakcraft » Projecten » Titanic