Tweakcraft > Algemeen

Hi guys, nieuwe speler: Marinus84

(1/2) > >>

marinus84:
Hi, sommige van jullie ben ik al ingame tegengekomen, ook maar even hier gedag zeggen.

En dan meteen even wat uitleg.

Speel al vanaf het begin dat de game uitkwam, maar mijn interesse is een paar jaar terug verdwenen, tot ik de Tweakcraft server voorbij zag komen. Leek me erg leuk om met mensen online te spelen en een beetje te ouwehoeren tijdens het bouwen. Heb de afgelopen jaren dus niet gespeeld en moet even inkomen.

Verder de vraag wat het betekent om iets te bouwen, ik krijg vaak opmerkingen over wat ik neerzet. Soms zouden spelers misschien wel iets milder kunnen zijn tegen me omdat een eerste bouwwerk niet in 1 keer mooi is neergezet, verder heb ik door een admin mijn huis laten verplaatsen naar een plek waar ik naar vrije wil mag bouwen. Beetje experimenteren met wat ik mooi vind en mijn eigen stijl ontdekken.

Als ik dan (onder andere) opmerkingen krijg met de vraag of mijn bouwwerken de wereld niet verpesten, dan heb ik direct geen zin meer om te spelen. Dan weer een opmerking dat Cobblestone 'echt niet kan' en meer van dat soort dingen.

Beetje jammer dat sommige spelers commentaar hebben, de algemene sfeer vind ik best leuk, maar opmerkingen over iets dat in aanbouw is slaat nergens op. Kritiek is welkom, maar de mensen die kritiek hebben spelen zelf al heel erg lang en hebben al iets dat af is, is het werkelijk zo moeilijk om je te verplaatsen in een ander die net begint en niet meteen iets af- te kraken?

Ik ben een volwassen kerel en zit ziek thuis, een beetje relaxter mag wel ;)

robinhierr:
Sorry, het spijt me. Ik had beter na moeten denken.

Freaker5005:
ik vond je gebouw origneel. maar vond het een beetje raar dat je dacht dat die op die plek tot zijn recht kwam.. Daar naast als iemand jou vouched en jou niet goed uitlegt dat je toch aardig wat blokjes uit de buurt moet blijven van een project dan is dat niet jou schuld. Maar die van de voucher.

Dus sorry als ik over kwam als afkraken.

Any way
Welkom op tweakcraft ;)

marinus84:

--- Quote from: robinhierr on 22 November 2015, 15:13:17 ---Sorry, het spijt me. Ik had beter na moeten denken.

--- End quote ---

Hey, ging niet alleen over jou hoor, maar ik wil alleen de nadruk leggen op dat je niet in 1 keer iets moois hebt :)

Ik geef toe dat mijn bouwstijl echt absoluut niet 'conventioneel' is.

En die lava en waterstromen gaan uiteindelijk waarschijnlijk wel weer weg, zal binnenkort een admin vragen om daarbij te helpen, mocht ik uitgevogeld hebben wat ik daar precies mee wil. Het is natuurlijk wel leuk als men mijn aanwezigheid als toevoeging ziet ;)

mhirr:
Welkom Marinus. Veel succes en vooral veel plezier op Tweakcraft.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version