Tweakcraft > Projecten

Tweakcraft build spoornetwerk

<< < (2/3) > >>

Suiker:
Freaker +1.

Freaker5005:
ik heb in small een aantal ideetjes voor het spoor en station gemaakt.
X-325 / Z350

robinhierr:

--- Quote from: Freaker5005 on 17 September 2015, 23:35:38 ---ik heb in small een aantal ideetjes voor het spoor en station gemaakt.
X-325 / Z350

--- End quote ---
Nice, ik zal er vanmiddag/vanavond naar kijken

robinhierr:

--- Quote from: Freaker5005 on 17 September 2015, 23:35:38 ---ik heb in small een aantal ideetjes voor het spoor en station gemaakt.
X-325 / Z350

--- End quote ---

Ik heb het gezien. Het ontwerp voor het station is te groot en je moet zelf een cart meenemen, gaat niet werken en al helemaal niet op de door jou aangewezen plekken. Het ontwerp voor het spoor is wel nice, maar neemt veel te veel ruimte in beslag en is niet realistisch voor lange afstanden. Verder kunnen bij Poep station niet meerdere carts tegelijk zijn en dat is natuurlijk hartstikke onhandig, aangezien er meerdere mensen zouden kunnen willen reizen.
Het was niet nodig geweest om mijn spoor nu al weg te halen en te blokkeren met obsidian bouwwerken. Veel plezier met het weghalen daarvan.

Verder ga ik geen ander station maken of het huidige station verplaatsen. Daar wordt niets beter van. Wel ga ik het spoor omleggen om je geweldige ding heen of er onderdoor.

Ik hoop dat je nu tevreden bent. Zo niet? Dan heb je pech.

Giordino:
Met dit soort projecten is het het beste om vooraf contact op te nemen en te overleggen met de mensen van een project waar je wilt gaan bouwen.
Ik snap Freaker's reactie in deze volkomen, niemand komt graag online om te zien dat iemand zijn of haar project "verbouwd" heeft.
Ook de opmerking van als het iemand niet aanstaat dat deze dan maar pech heeft slaat natuurlijk al helemaal nergens op !
Het is niet jouw project en al helemaal niet aan jou om te bepalen wat er moet gebeuren.
Ga samen in small kijken of jullie tot een acceptabel ontwerp kunnen komen (waar Freaker toe bereid lijkt te zijn), maar ga niet jouw eigen zin/wil doorvoeren want dat is iets wat absoluut niet gewenst is in deze en vele andere situaties.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version