Tweakcraft > Projecten

Tweakcraft build spoornetwerk

<< < (3/3)

robinhierr:

--- Quote from: Giordino on 19 September 2015, 08:10:21 ---Met dit soort projecten is het het beste om vooraf contact op te nemen en te overleggen met de mensen van een project waar je wilt gaan bouwen.
Ik snap Freaker's reactie in deze volkomen, niemand komt graag online om te zien dat iemand zijn of haar project "verbouwd" heeft.
Ook de opmerking van als het iemand niet aanstaat dat deze dan maar pech heeft slaat natuurlijk al helemaal nergens op !
Het is niet jouw project en al helemaal niet aan jou om te bepalen wat er moet gebeuren.
Ga samen in small kijken of jullie tot een acceptabel ontwerp kunnen komen (waar Freaker toe bereid lijkt te zijn), maar ga niet jouw eigen zin/wil doorvoeren want dat is iets wat absoluut niet gewenst is in deze en vele andere situaties.

--- End quote ---

Ik heb zijn project niet aangeraakt! Ik heb alleen een spoor er voor langs gelegd en dat valt best mee. Als hij het niet leuk vindt kan hij best wel een dagje wachten tot ik heb weg haal in plaats van zelf mijn spoor te vernielen en aan de uiteinden blokkades maken van obsidian. Zijn ontwerpen zien er leuk uit maar zijn niet realistisch voor grote afstanden, nemen te veel ruimte in beslag en zijn niet handig in gebruik. Ik los het zelf op en maak het zo dat niemand er meer last van heeft. Freaker had het spoor zelf ook anders mogen leggen of ondergronds mogen maken. Het is nu in ieder geval niet meer nodig, want ik los het al op.

Freaker5005:
ik had zelf ook wel door dat het wat een de grote kant was maar het kan uiteraard kleiner..
en wat betreft de ruimte .... er is zat ruimte daar
helemaal als we het station ondergrond bouwen en dan de rest boven gronds.
als jij zal aangeven waar het spoor komt en het op de afstanden bouwt zoals ik in small heb gedaan dan wil ik best bereid zijn om dit compleet aan de leggen.

AlexMedia:
Ik ben het met Giordino eens, "dan heb je pech" is een onacceptabele reactie op een klacht over een aangelegde spoorlijn. Zorg dat je samen tot een mooi ontwerp komt vóór je gaat bouwen.

Als degene van wie het project is het absoluut niet wilt dat er een spoorlijn langs wordt gelegd, probeer dan tot een alternatief te komen (een geheel afgesloten tunnel, misschien?) of kies een geheel andere route. Goed om te zien dat jullie tot een oplossing komen. :)

Freaker5005:
http://imgur.com/a/0RKjw
we hebben het opgelost ;)

Navigation

[0] Message Index

[*] Previous page

Go to full version