Ik zal maar direkt beginnen :
Ik ben het eens met dit huidige beleid. Survival is ooit begonnen precies zoals hier onder beschreven met als enige wijziging dat we nu niet meer een basis compleet mogen vernietigen.
Dit beleid is gewijzigd omdat mensen de survival wereld en de gewone wereld niet gescheiden konden houden en er veel geruzie ontstond op de server en er voor de admins ontzettend veel werk was om deze problemen op te lossen.
Toen het beleid omgezet werd naar niet stelen en niet grieven werd er veel geklaagd en was de survival wereld een stuk minder populair.
Daarna werd stelen uit kisten toegestaan en dat leek goed te gaan, er waren geen ruzies waardoor er werd besloten om grieven ook toe te staan.
Op een enkele keer na, door iemand die de regels niet helemaal goed gelezen had, is dit beleid op het moment goed te handhaven en lijken mensen zich er ook aan te houden. Er zijn geen noemenswaardige problemen en mensen lijken de survival wereld en de bouw werelden gescheiden te kunnen houden icm relaties tussen de spelers.
Natuurlijk zijn er mensen die NIET spelen omdat ze het niet eens zijn met het huidige beleid, maar de hoeveelheid spelers die WEL spelen is hoger waardoor ik vind dat het huidige beleid succesvol is en behouden moet worden.
Hou de survival in survival, zeg nee tegen een extra bouwwereld