Het grote jubileum topic!!

Started by Panorama, 27 February 2013, 17:32:02

Previous topic - Next topic

Panorama

Post in dit topic hoelang je al op de server speelt en desnoods met een paar leuke plaatjes van die dag dat je 1 of 2 of 3 of 1000 jaar op de server speelt!! :D

Helaas was ik op de dag (24-02-2012) dat ik 1 jaar op de server speelde niet aanwezig bij deze wil ik het nog graag vieren :p  (Y)
Panini~

Marterino

Omdat jij een jaar op tweakcraft zit krijg je van mij als cadeau mijn flint voorraad. Puur alleen omdat jij het verdient!

Bolukan

Gefeliciteerd,

En Freaker was het meest productief met 1770 blocks (verwijderen + plaatsen) per uur online.
De volledige top 10:
Freaker   1770
napo   1765
mimix   1664
Hsheepypx   1386
Remie   1368
Kimioni   1203
bReChThOu   1196
Gazeebo   1170
GertJan   1074
Bolukan   872

Arnold

Ik heb nog even, want op 11-03-2013 ben ik 1 jaar actief lid!  *O*
Hi

harm27

Dan kan ik nog langer wachten. Ik ben namelijk 18-08-2013 1 jaar actief op de server.

Freaker5005

ik heb nooit wat geviert omdat ik zolang ergens speelde .. xD
mja nice dat je hier al zo lang rond hangt =D
I dig, you dig, we dig. Its not a beautiful poem, but it's very deep.

Goofff

Nog 1 maandje en dan ben ik hier ook een jaar :)

Gazeebo

Ik weet niet meer precies wanneer maar ongeveer sinds oktober 2010 denk ik(staat geen datum bij user CP want te oud :P). Het graven voor orthanc was net begonnen toen ik op de server kwam. Dus uhh.. nog 8 maanden voor mijn 3 jarig jubileum :+

Jelmar

Ik kan het zo niet even gauw controleren, maar volgens mij heb ik minecraft aangeschaft op 06-09-2010, en paar dagen daarna ben ik op tweakcraft gaan spelen. De server bestond op dat moment nog niet zo heel lang. Ik speel hier dus zo'n 2,5 jaar.

mhirr

Na een half jaartje vallen en opstaan als Singleplayer donderde m'n jongste zoon me op 4 januari 2012 op Tweakcraft. Vanaf dat moment ging het bergafwaarts...
zin in een muziekherkennisspelletje? https://www.facebook.com/wi3w3lk

Giordino

Minecraft officieel aangeschaft 24 september 2010.
Tijdens het gratis weekend op tweakcraft terecht gekomen.
Dat was tijdens de bouw van Dagobert's geldpakhuis.

MuerteDiablo

Minecraft aangeschaft op 22-09-10. Ben erop gekomen via het topic op tweakers toendertijd.
En speel ook al sinds die tijd op tweakers zo'n beetje:O
Dus op zondag 22 september dit jaar zal ik hier 3 jaar spelen:O

wave535

Nog 6 dagen en ik speel 2 jaar als wave535 op tweakcraft! en ik ben er trots op :) (met Quazyx speel ik een paar maanden langer) thnx voor meer dan twee jaar speelplezier allemaal :yes

Loev

Gevouched door Sem op 05-06-2011 om 21:17

Panorama

Panini~