Lijkt me dat lag niet zo'n probleem is toch? Het is maar een kleine map met weinig spelers, en de walls naar beneden halen is denk ik niet zo zwaar hoor. Bovendien is TC een heel snelle server, zover ik weet, een klein mapje (met wat blokjes vallend zand) kan er vast wel bij.
*edit*
Weet niet of je het gezien hebt, maar we kunnen mss ook The Walls 2 (ook van Hypixel) gebruiken
. Net iets geavanceerder, iets mooier etc.
Ik heb het gezien, maar ik heb persoonlijk gekozen voor The Walls 1, omdat ik die zelf leuker vind. Hij is, zoals je zei, minder geavanceerd, wat ik eigenlijk leuker vind. Gewoon simpel, basic traps maken, voorbereiden wat je kan en goed PvPen. Misschien dat we later nog The Walls 2 gaan doen, maar niet bij deze contest

Bedankt voor je inbreng anyway

Team 1, 2 en 3 zijn compleet. Wat team 4 betreft: ik heb (chronologisch) aanmeldingen gehad van:
Giordino, Uberdude, bolukan en TheHolySheep_NL. Ik ben bang dat team 4 dan zal bestaan uit: Giordino, Uberdude en bolukan, als alle 3 de leden daarmee instemmen. TheHolySheep_NL: sorry dat je niet direct mee kan doen deze PvP-event, maar je staat boven aan het lijstje, als iemand zich nog afmeld of niet aanwezig is, ben jij als eerste aan de beurt! Dus vooral in de gaten houden, er is best een kans dat je nog mee kan doen 
EDIT: sorry een administratief foutje, TheHolySheep_NL je zit in team 4 met Uberdude en Bolukan, heb me vergist, excuses

de teams zijn nu dus compleet;
Team 1: Hypercly, Quazyx, Wave
Team 2: Arnold, Panorama, Giordino
Team 3: Maddox, bReChThOu, Marterino,
Team 4: TheHolySheep_NL, Uberdude, Bolukan
Voor iedereen die zich nog aanmeldt geldt: Je komt op het reservelijstje te staan. Zoals gezegd, mocht iemand zich afmelden/niet aanwezig zijn, wordt dit lijstje in volgorde afgegaan. Dus aanmelden kan nog steeds:)