Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Poll

Moeten de teams geloot worden, zelf gemaakt of door de organisatoren gemaakt?

Loten.
Zelf teams maken.
Organisatoren teams laten maken

Author Topic: The Walls PvP  (Read 34912 times)

harm27

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 274
    • View Profile
Re: The Walls PvP
« Reply #45 on: 22 January 2013, 11:56:20 »
Dan moet eerst die wereld geregeld worden. Zie de quete:

(miss dat een Gunther dit wel kan?)


Een van de redenen dat we nog niet op 1.4.7 zitten is omdat Gunther nogal druk is, dus nog meer werk op zijn schouders shuiven lijkt mij niet zo verstandig (en ook niet erg leuk voor hem). Daarom vroeg ik dus of er behalve het inladen van een schematic nog meer werk nodig was :P

Ik wil die arena best af en toe resetten enzo, maar ik weet niet waar we dit op dit moment kunnen doen behalve in de survival world met een zone eromheen zonder extra plugins etc. in te laden.
Eventueel een nieuwe world aanmaken specifiek voor the walls, mits dat mogelijk is op onze huidige server en de andere worlds er geen hinder van ondervinden natuurlijk.

wat de reden was dat ik eerst even wilde afwachten wat volgens het adminteam de beste mogelijkheid zou zijn.

wave535

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 566
    • View Profile
Re: The Walls PvP
« Reply #46 on: 22 January 2013, 16:54:32 »
Zou het mogelijk om al op voorhand eens een (paar) keer te kunnen testen?
Met hoeveel spelers en welke teams maakt niet veel uit,gewoon om het even te testen, lijkt me wel tof :)

Ik ben alleen van plan om te testen of het redstone allemaal werkt en of je dood kan enzo, maar ik wil eigenlijk niet de hele the walls gaan testen.

Pieter en Harm, jullie staan erop  *O* (Y)

wave535

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 566
    • View Profile
Re: The Walls PvP
« Reply #47 on: 17 February 2013, 13:50:57 »
Ik ben bang dat dit de komende tijd stil komt te liggen, doordat ik niet erg actief ben en er bijna niemand is die een wereld ervoor kan regelen, en degenen die het kunnen hebben het (begrijpelijk) druk. Mocht iemand anders het nog willen overnemen, neem vooral contact op. Ik zal er anders over een tijd weer naar kijken. Het is niet anders :'(

Forum » Tweakcraft » Projecten » The Walls PvP