Hey tweakcraft leden! Tijd voor nog een contest, ditmaal is deze contest teambased.
Voor diegene die weten wat een scrapheap (vuilnisbelt) challenge is, hoef ik waarschijnlijk niks uit te leggen, voor diegene die niet weten wat dit is, lees mee en huiver...
Het doel is simpel, binnen een bepaalde tijd iets maken (wat precies zeg ik nog niet :>) van materialen uit een vuilnisbelt! Dit natuurlijk samen met je team. Hoe je dat doet is helemaal aan jou, je hoeft je alleen aan een thema te houden. Verder mag je alles meenemen van de vuilnisbelt, maar wat je niet gebruikt wel terugleggen! Je mag niet alles meenemen zodat je tegenstander niets meer heeft, dus hou het netjes.

De teams zullen gescheiden worden door een grote muur, ze kunnen dus niks van elkaars bouw werken zien tot het einde van de contest. Het is dan ook verboden voor iedereen om van elkaar af te kijken zolang de contest nog loopt. Ik adviseer je dan ook om een prive chat aan te maken.

Ik ga er nu van maximaal 5 mensen per team uit (kan uitgebreid worden). Dus zoek nu mensen om mee samen te werken!
Ik wil deze contest over 2 weken houden, (in het weekend van 5 tot 14 oktober). Zat tijd dus.